foto.com arg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Klumpe-dumpe

Alberts/ skriver:

det jo det

Uha foto.com er simpelthen så farlige at "lege" med!!! Sidste år bestillte jeg julekort der, jeg fik dem den 23 dec. kl 21:00 og jeg havde bestillt først i november... Men hvad fanden skal man beuge julekort til på det tidspunkt...

På et andet forum (sidste år) var der en tråd lige netop om foto.com, hvor der var over 100 sider med folk der fik forbyttede, ikke fik deres vare osv.

Da jeg skrev også til dem via den formular, og de er rigtige hurtige til at svare tilbage.... Med en sludder for en sladder!!!!

Så hvis hende den anden har dine ting, vil jeg råde dig meget til at I sende direkte til hinanden... -Og så fremover ikke bruge dem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Alberts/

Rose <3 skriver:

Uha foto.com er simpelthen så farlige at "lege" med!!! Sidste år bestillte jeg julekort der, jeg fik dem den 23 dec. kl 21:00 og jeg havde bestillt først i november... Men hvad fanden skal man beuge julekort til på det tidspunkt...

På et andet forum (sidste år) var der en tråd lige netop om foto.com, hvor der var over 100 sider med folk der fik forbyttede, ikke fik deres vare osv.

Da jeg skrev også til dem via den formular, og de er rigtige hurtige til at svare tilbage.... Med en sludder for en sladder!!!!

Så hvis hende den anden har dine ting, vil jeg råde dig meget til at I sende direkte til hinanden... -Og så fremover ikke bruge dem!!

bruger dem aldrig nogensinde mere,

billederne af min lille babydreng er havnet et helt andet sted end de skulle

og billede bogen jeg fik, kiggede jeg hurtig igennem for kunne jo være mine billeder som var blevet proppet i en bog, men det var bryllup og Fødselsbilleder, så lukkede boge da det jo ikk var mine, og en fødsel er ganske privat jo

Anmeld

6. december 2010

Klumpe-dumpe

Alberts/ skriver:

bruger dem aldrig nogensinde mere,

billederne af min lille babydreng er havnet et helt andet sted end de skulle

og billede bogen jeg fik, kiggede jeg hurtig igennem for kunne jo være mine billeder som var blevet proppet i en bog, men det var bryllup og Fødselsbilleder, så lukkede boge da det jo ikk var mine, og en fødsel er ganske privat jo

Ej puha, det er bare så intimt at man slet ikke har lyst til at vide at en fremmed har set dem...

Så hende hvis bog du har fået, har ikke fået dine ting? (Håber da hun får i løbet af et par dage!!)

Anmeld

6. december 2010

Alberts/

Rose <3 skriver:

Ej puha, det er bare så intimt at man slet ikke har lyst til at vide at en fremmed har set dem...

Så hende hvis bog du har fået, har ikke fået dine ting? (Håber da hun får i løbet af et par dage!!)

lukkede også bogen og undskydte hende mange gange for at have åbnet den men kiggede ikk på det som sådan kunne bar se det ikk var mine og så blev den lukket,

har ikk hørt fra hende desværre

Anmeld

6. december 2010

Frøken J.

Du er vidst ikke den eneste med problemer:  http://www.trustpilot.dk/review/www.foto.com

Anmeld

6. december 2010

Alberts/

Secrets skriver:

Du er vidst ikke den eneste med problemer:  http://www.trustpilot.dk/review/www.foto.com

nej så godt, efter jeg havde købt

Anmeld

6. december 2010

Klumpe-dumpe

Alberts/ skriver:

lukkede også bogen og undskydte hende mange gange for at have åbnet den men kiggede ikk på det som sådan kunne bar se det ikk var mine og så blev den lukket,

har ikk hørt fra hende desværre

Det kan jeg godt forstå du sagde, det ville jeg også sige

Men det er da mærkeligt at hun ikke har kontaktet dig, det var da det første jeg ville gøre når jeg kom hjem  (Også taget i betrækning af, hvilke billeder du ligger inde med af hendes )

Anmeld

6. december 2010

Alberts/

Rose <3 skriver:

Det kan jeg godt forstå du sagde, det ville jeg også sige

Men det er da mærkeligt at hun ikke har kontaktet dig, det var da det første jeg ville gøre når jeg kom hjem  (Også taget i betrækning af, hvilke billeder du ligger inde med af hendes )

ja forstår heller ikk helt

Anmeld

6. december 2010

mor.til.elias

det er godt nok surt

Anmeld

6. december 2010

Karo

Jeg har lige idag modtaget 20 stk foldede julekort fra dem. På samtlige julekort er folden lagt forkert og jeg står derfor med 20 stk skæve julekort

Jeg har skrevet til dem og regner bestemt med at de sende mig 20 nye lige julekort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.