Hvad har i lavet i weekenden? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Nalle

sandra-t skriver:

vel ikke andet for end og ringe til lægen og få svar på det

Det jo det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Moar'en

Nalle skriver:

Hvor er han sød

tark

Anmeld

6. december 2010

Pia.

Vi var også først hjemm 3:30 ca lørdag
Men hyggeligt var det.'

Lille pus da, Victoria var lidt sløj med en lille smule opkast igår, men blev heldigvis frisk igen.

Og jeg føler min mund er ved at eksplodere idag. Jeg døjer meget med forkølses sår om vinteren, men det er altså kun med et. den her gang har jeg fået 3, 3 styks! Og det gør bare så forbandet ondt, kan knap nok åbne min mund

av for pokker... får du vitaminer nok her om vinteren - jeg har selv døjet meget med det og fik afvide jeg manglede vitaminer ....

måske det var en idé for dig at prøve... har dog aldrig haft 3 stk. så puha har ondt af dig, ved hvor ondt et sår kan gøre

God bedring...

(mener forresten det er c-vitamin man mangler men er ikke sikker?)

Anmeld

6. december 2010

Nalle

Pia. skriver:

av for pokker... får du vitaminer nok her om vinteren - jeg har selv døjet meget med det og fik afvide jeg manglede vitaminer ....

måske det var en idé for dig at prøve... har dog aldrig haft 3 stk. så puha har ondt af dig, ved hvor ondt et sår kan gøre

God bedring...

(mener forresten det er c-vitamin man mangler men er ikke sikker?)

Har godt nok spist vitamin piller en overgang, men har ikke spist dem et stykke tid. Det vil jeg da begynde på igen

Anmeld

6. december 2010

SiLiMiMa

lørdag fik vi en varmepumpe installeret...... spændende....

søndag hentede vi juletræ og simon havde besøg af en kammerat.

dejlig afslappende weekend

heise

Anmeld

6. december 2010

Sukkerblomst

Nalle skriver:

Vi var også først hjemm 3:30 ca lørdag
Men hyggeligt var det.'

Lille pus da, Victoria var lidt sløj med en lille smule opkast igår, men blev heldigvis frisk igen.

Og jeg føler min mund er ved at eksplodere idag. Jeg døjer meget med forkølses sår om vinteren, men det er altså kun med et. den her gang har jeg fået 3, 3 styks! Og det gør bare så forbandet ondt, kan knap nok åbne min mund

Vil bare lige kommentere det med forkølelse sår da jeg selv har døjet med det hele livet og har været et meget stort problem for mig... men problemet er ikke så stor mere da jeg spiser min vitaminer og får piller på reccept fra lægen som gør gør at de forsvinder noget hurtigere og ikke er så smertefuld mere.

Anmeld

6. december 2010

Nalle

Sukkerblomst skriver:

Vil bare lige kommentere det med forkølelse sår da jeg selv har døjet med det hele livet og har været et meget stort problem for mig... men problemet er ikke så stor mere da jeg spiser min vitaminer og får piller på reccept fra lægen som gør gør at de forsvinder noget hurtigere og ikke er så smertefuld mere.

Okay

Må lige have fat i min læge

Anmeld

6. december 2010

Sukkerblomst

Nalle skriver:

Okay

Må lige have fat i min læge

Ja gør lige det..  Jeg har altid pillerne på mig. Pas på med at du ikke smitter din søn eller kæreste.

Anmeld

6. december 2010

Nalle

Sukkerblomst skriver:

Ja gør lige det..  Jeg har altid pillerne på mig. Pas på med at du ikke smitter din søn eller kæreste.

Eller min datter hehe.

Min kæreste har selv døjet meget med det, efter han mødte mig, men slet slet ikke lige så meget.

Kysser ikke mine børn så længe jeg har det, så de ikke bliver smittet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.