Hvad har i lavet i weekenden? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Carina1977

Vi har ikke lavet det store, men noget har vi lavet

Fredag: Havde jeg besøg af min kæreste

Lørdag: Blev det til ren afslapning

Søndag: Var vi til juletræsfest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Nalle

Missi skriver:

Det har været en kanon hyggelig weekend, men kan godt mærke i dag at jeg er syg og at babyen tager rigtig mange af mine krafter Blir en hård jul hehe

Hehe

Ja, det kan godt være hårdt at være gravid.

Anmeld

6. december 2010

Nalle

Carina1977 skriver:

Vi har ikke lavet det store, men noget har vi lavet

Fredag: Havde jeg besøg af min kæreste

Lørdag: Blev det til ren afslapning

Søndag: Var vi til juletræsfest

Der behøver heller ikke altid ske det helt vilde

Anmeld

6. december 2010

BabyMus

Været i Stockholm.

Anmeld

6. december 2010

Mira0911

Nalle skriver:

Ja, som overskriften lyder, hvad har i fået jeres weekend til at gå med, starter selv med at fortælle hvad vi har lavet

Fredag, eftermiddag holdte vi fødselsdag for vores datter.
Da klokken blev mange og børnene var puttet, blev vi enige med et
vennepar om at tage op og bowle 2 timer, så min kusine og lillesøster
var her for at hører efter børnene.

Lørdag, kørte vi en tur til tyskland.

Søndag, fik vi handlet ind til næste uge, og var hjemme ved min mor og spise

Fredag: Var vi til fødselsdag! Julie blev syg... Øv øv.. 

Lørdag: Slappede af og plejede Julie.. Så film osv... 

Søndag: Kæresten tog til Århus... Jeg fik bagt pebernødder.. Hvor er de lækre... Julie sov det meste af dagen væk... 

Anmeld

6. december 2010

Nalle

MoarJ skriver:

Fredag: Var vi til fødselsdag! Julie blev syg... Øv øv.. 

Lørdag: Slappede af og plejede Julie.. Så film osv... 

Søndag: Kæresten tog til Århus... Jeg fik bagt pebernødder.. Hvor er de lækre... Julie sov det meste af dagen væk... 

Træls hun blev syg

Victoria kastede også lidt op søndag, ret øv for hun havde glædet sig til at skulle i svømmehallen

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

Fredag: Var jeg sammen med min søster og svoger. hvor vi lavet lækker mad, og hyggede os med at spille matador, og snyd med tegninger

Lørdag: Hygge lidt med kæresten, hentet sandwich og så kørte vi over til min søster, og underholdte hende, da hendes kæreste var til julefrokost

Søndag: Lave morgenmad til kæresten, vi tog ned i byen og købte julegaver og ude at spise på bones bagefter Mmm ..

Anmeld

6. december 2010

Nalle

Babyklar skriver:

Fredag: Var jeg sammen med min søster og svoger. hvor vi lavet lækker mad, og hyggede os med at spille matador, og snyd med tegninger

Lørdag: Hygge lidt med kæresten, hentet sandwich og så kørte vi over til min søster, og underholdte hende, da hendes kæreste var til julefrokost

Søndag: Lave morgenmad til kæresten, vi tog ned i byen og købte julegaver og ude at spise på bones bagefter Mmm ..

Lyder rigtig hyggeligt!

Anmeld

6. december 2010

Brams

Nalle skriver:

Ja, som overskriften lyder, hvad har i fået jeres weekend til at gå med, starter selv med at fortælle hvad vi har lavet

Fredag, eftermiddag holdte vi fødselsdag for vores datter.
Da klokken blev mange og børnene var puttet, blev vi enige med et
vennepar om at tage op og bowle 2 timer, så min kusine og lillesøster
var her for at hører efter børnene.

Lørdag, kørte vi en tur til tyskland.

Søndag, fik vi handlet ind til næste uge, og var hjemme ved min mor og spise

Fredag: Besøg af venner (der har en datter på samme alder som Lærke) og dejlig spisning og hygge.

Lørdag: Store julegaveindkøbsdag sammen med vores fantastiske naboer - alle julegaver er indkøbt  og frokosten blev også indtaget i indkøbecentret, mens vi kiggede på alle de andre der drønede rundt og handlede. Lærke havde en fest i sin barnevogn med at kigge på de mange mennesker og samtidig få lov at sidde og snaske i en bolle osv.

Søndag: Komsammen i MG, men morgenmad, konfekt-lavning og frokost.

En helt igennem herlig weekend.

Anmeld

6. december 2010

sandra-t

fredag: havde jeg besøg af mine storesøster.. op til mine forældre emd sønnen, da han savnede mormor og morfar og blive passet til lørdag. blev hentet af en veninde og tog ned og handle.. havde tøseaften med 3 veninder. dejlig mad med tortilla's og nachos og æbleskiver til dessert og masser af julemusik.

lørdag: sove længe.. hentet af kæresten, op og hente valdemar og videre til svigermor til spisning.

søndag: tog vi et smut hjem til kærestens fætter... uhm hjemmebagte boller og julehygge

så alt i alt en rigtig god og hyggelig weekend.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.