Hvad har i lavet i weekenden? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Pia.

Jamen min weekend har set således ud.

FREDAG: Brugte en stor del af dagen på skadestuen! Resultat brækket arm/håndled

LØRDAG: Julefrokost sammen med 25 andre skønne dejlige mennesker

SØNDAG: Advents hygge og pizza dag sammen med ungerne og deres far spiste her sammen med os.

Så en rigtig hyggelig og dejlig weekend selvom jeg er lidt handicappet he he...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Nalle

sandra-t skriver:

forresten et stort tillykke med jeres datter

lyder super hyggeligt med bowling

Mange tak

Det var også rigtig hyggeligt.

Anmeld

6. december 2010

Nalle

sandra-t skriver:

hehe, kan sove længe hver anden weekenden da min søn er hos sin far ;D så skal ik klage. Men hva gør man når knægten siger '' hjem, mormor og morfar'' .

men jaa en skøøn weekend.. dog ligger valdemar forkølet nu. må hellere få fat i noget hostesaft hvis en på 2 må få den slags?

Jeg ved det faktisk ikke, tænkte nøjagtig det samme igår, da vores datter på 2 er begyndt at hoste helt vildt.

Anmeld

6. december 2010

Nalle

Pia. skriver:

Jamen min weekend har set således ud.

FREDAG: Brugte en stor del af dagen på skadestuen! Resultat brækket arm/håndled

LØRDAG: Julefrokost sammen med 25 andre skønne dejlige mennesker

SØNDAG: Advents hygge og pizza dag sammen med ungerne og deres far spiste her sammen med os.

Så en rigtig hyggelig og dejlig weekend selvom jeg er lidt handicappet he he...

Lyder også super hyggeligt, bortset fra det med armen

Anmeld

6. december 2010

Sofia

Vi har flyttet - ihh det var en hård omgang og ellers har jeg læst til eksamen

Ikke den mest spændende weekend. Men en masse venner, veninder og familie har været et smut forbi for at se lejligheden, så det har nu været meget hyggeligt.

Anmeld

6. december 2010

Pia.

Nalle skriver:

Lyder også super hyggeligt, bortset fra det med armen

Det var også en rigtig dejlig weekend - det er sådan en af de julefrokoster hvor alle bare er dejligt selskab ... en del af dem havde jeg ikke set i mange år så der blev snakket en masse, super lækkert mad og gode drikkevare og så skønt selskab, så kan man ikke ønske sig det bedre... var også først hjemme klokken 03.30

Ja og søndagen var også rigtig skøn ...

I dag er min mindste søn desværre syg ....

Knus til dig...

Anmeld

6. december 2010

sandra-t

Nalle skriver:

Jeg ved det faktisk ikke, tænkte nøjagtig det samme igår, da vores datter på 2 er begyndt at hoste helt vildt.

vel ikke andet for end og ringe til lægen og få svar på det

Anmeld

6. december 2010

Moar'en

Jeg har været på arbejde, så har ikke lavet så meget andet når jeg er komme hjem. Jov lørdag var vi til juletræsfest på Anders' arbejde, i får lige et billede med af min lille nissedreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

Nalle

Pia. skriver:

Det var også en rigtig dejlig weekend - det er sådan en af de julefrokoster hvor alle bare er dejligt selskab ... en del af dem havde jeg ikke set i mange år så der blev snakket en masse, super lækkert mad og gode drikkevare og så skønt selskab, så kan man ikke ønske sig det bedre... var også først hjemme klokken 03.30

Ja og søndagen var også rigtig skøn ...

I dag er min mindste søn desværre syg ....

Knus til dig...

Vi var også først hjemm 3:30 ca lørdag
Men hyggeligt var det.'

Lille pus da, Victoria var lidt sløj med en lille smule opkast igår, men blev heldigvis frisk igen.

Og jeg føler min mund er ved at eksplodere idag. Jeg døjer meget med forkølses sår om vinteren, men det er altså kun med et. den her gang har jeg fået 3, 3 styks! Og det gør bare så forbandet ondt, kan knap nok åbne min mund

Anmeld

6. december 2010

Nalle

Moar'en skriver:

Jeg har været på arbejde, så har ikke lavet så meget andet når jeg er komme hjem. Jov lørdag var vi til juletræsfest på Anders' arbejde, i får lige et billede med af min lille nissedreng

Hvor er han sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.