Hvad har i lavet i weekenden? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.366 visninger
48 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Nalle

Ja, som overskriften lyder, hvad har i fået jeres weekend til at gå med, starter selv med at fortælle hvad vi har lavet

Fredag, eftermiddag holdte vi fødselsdag for vores datter.
Da klokken blev mange og børnene var puttet, blev vi enige med et
vennepar om at tage op og bowle 2 timer, så min kusine og lillesøster
var her for at hører efter børnene.

Lørdag, kørte vi en tur til tyskland.

Søndag, fik vi handlet ind til næste uge, og var hjemme ved min mor og spise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

4kløver

Ingen ting Men vil så gerne ha flyttet om men manden har ikke lige haft lyst..

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Fredag: Kæresten kom hjem fra arbejde kl. 19, der gik vi i køkkenet og lavede aftensmad sammen. Ellers hyggede vi os bare med at se nogle gode film.

Lørdag: Vi tog ved 12-tiden i bilka for at købe julegaver. Da vi kom hjem fik vi skiftet tøj og om aftenen var vi til fødselsdag ved min sted-bedstemor.

Søndag: Vi tog til Viborg og gik en tur i gågaden, der så vi nogle ''trolde'' optræde. Bagefter tog vi i bilka og købte gavepapir og gavebånd. Så var vi også lige i babysam og købe puslehynde og en nuttet lille sut. Da vi kom hjem gav jeg mig til at pakke gaver ind. Kl. 20 tog vi hjem til svigerforældrene og fik ''sokkegaver'' og spiste æbleskiver.

Anmeld

6. december 2010

Nalle

4kløver skriver:

Ingen ting Men vil så gerne ha flyttet om men manden har ikke lige haft lyst..

Hehe, jeg plejer bare at starte, så ved han at han ikke har noget valg

Anmeld

6. december 2010

Nalle

281210 skriver:

Fredag: Kæresten kom hjem fra arbejde kl. 19, der gik vi i køkkenet og lavede aftensmad sammen. Ellers hyggede vi os bare med at se nogle gode film.

Lørdag: Vi tog ved 12-tiden i bilka for at købe julegaver. Da vi kom hjem fik vi skiftet tøj og om aftenen var vi til fødselsdag ved min sted-bedstemor.

Søndag: Vi tog til Viborg og gik en tur i gågaden, der så vi nogle ''trolde'' optræde. Bagefter tog vi i bilka og købte gavepapir og gavebånd. Så var vi også lige i babysam og købe puslehynde og en nuttet lille sut. Da vi kom hjem gav jeg mig til at pakke gaver ind. Kl. 20 tog vi hjem til svigerforældrene og fik ''sokkegaver'' og spiste æbleskiver.

Hyggeligt

Anmeld

6. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Fredag var jeg hjemme sammen med knægten. Han skulle et smut til lægen med noget eksem, så vi tog en hel fridag.

Lørdag var jeg på arbejde 7-15, blev hentet og så handlede vi.

Søndag var jeg igen på arbejde 7-15, og igen blev jeg hentet af mand, barn og svigerfar. Vi skulle købe juletræ, og jeg fik et KÆMPE træ i år

I dag er også weekend, for jeg holder igen fridag sammen med knægten Og vi skal lege skole og købe julegaver (hvis vi kan tage os sammen til at komme afsted), ellers skal vi bare lave ingenting hele dagen

Anmeld

6. december 2010

Nalle

Jeanne skriver:

Fredag var jeg hjemme sammen med knægten. Han skulle et smut til lægen med noget eksem, så vi tog en hel fridag.

Lørdag var jeg på arbejde 7-15, blev hentet og så handlede vi.

Søndag var jeg igen på arbejde 7-15, og igen blev jeg hentet af mand, barn og svigerfar. Vi skulle købe juletræ, og jeg fik et KÆMPE træ i år

I dag er også weekend, for jeg holder igen fridag sammen med knægten Og vi skal lege skole og købe julegaver (hvis vi kan tage os sammen til at komme afsted), ellers skal vi bare lave ingenting hele dagen

Lyder super hyggeligt

Anmeld

6. december 2010

Missi

Puha den har stået i familiens tegn

Fredag: Handle ind til lørdag så vi kunne komme til pakkespil med min familie - og så videre til min mormors fødselsdag

Lørdag: Tidlig op, hente kærestens drenge ved deres mor, da de selvfølgelig skulle med til den årlig juleforkost med stort pakkespil

Søndag: Slappe lidt af og sove længe, og så ud at spise med kæresten forældre og storbror da jeg fyldte år, og inviter på Rasturan(staves) hver år

I dag mandag - Puha jeg er smaddert i min gravide krop med alt for meget vand i  hehe

Anmeld

6. december 2010

Nalle

Missi skriver:

Puha den har stået i familiens tegn

Fredag: Handle ind til lørdag så vi kunne komme til pakkespil med min familie - og så videre til min mormors fødselsdag

Lørdag: Tidlig op, hente kærestens drenge ved deres mor, da de selvfølgelig skulle med til den årlig juleforkost med stort pakkespil

Søndag: Slappe lidt af og sove længe, og så ud at spise med kæresten forældre og storbror da jeg fyldte år, og inviter på Rasturan(staves) hver år

I dag mandag - Puha jeg er smaddert i min gravide krop med alt for meget vand i  hehe

Lyder ellers rigtig hyggeligt

Anmeld

6. december 2010

Missi

Nalle skriver:

Lyder ellers rigtig hyggeligt

Det har været en kanon hyggelig weekend, men kan godt mærke i dag at jeg er syg og at babyen tager rigtig mange af mine krafter Blir en hård jul hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.