HVAD skal jeg gøre nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Zafir

Lolli skriver:

Ville bare lige sige "godt gået"! Nok mere til dig end til Frigg.

Men altså, rart for dig at vide det kan lade sig gøre.

Tank jou  Og ja - det var nok sværere for moar, end for Friggsebassen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

millesofie

nu har jeg jo en baby-bisse som ikke vil sove hos moar

men jeg har valgt svarmulighed 2 for det ville jeg selv vælge (hvis hun gad sove hos mig)

man sover bare bedre hvis man ved de er fulde i mavsen og så er det bare såååå rart at ligge der ved siden af dem

Anmeld

7. december 2010

Zafir

Fisenberg skriver:

nu har jeg jo en baby-bisse som ikke vil sove hos moar

men jeg har valgt svarmulighed 2 for det ville jeg selv vælge (hvis hun gad sove hos mig)

man sover bare bedre hvis man ved de er fulde i mavsen og så er det bare såååå rart at ligge der ved siden af dem

Hehe... Nu er tråden 'jo overstået', fordi det var søndag aften, mit dilemma var.

Nu har jeg bare en baby, der har været mega underlig i nat. Hun har været vågen 1 gange læææææææææænge og ikke været sur eller noget, men ligget og pludret og basket med arme og ben. Simpelthen viklet sig ud af sin rullepølse... Suk. Så moar er lidt træt hertil morgen.

Men nu vel, ingen middagslur til mig. Der skal julebages idag

Anmeld

7. december 2010

Brams

Zafir skriver:

HVAD? Her er det nsæten vindstille og vejret.dk siger da også at det fortsætter... mmm.. Sært.

Hun sover normalt under halvtaget mellem vores bygninger.

Ha ha ha, tror du misforstod, hvis/når det indimellem blæser op til storm kommer Lærke heller ikke ud og sove - ikke at det var storm på det tidspunkt da jeg skrev

Trine

Anmeld

7. december 2010

Zafir

Brams skriver:

Ha ha ha, tror du misforstod, hvis/når det indimellem blæser op til storm kommer Lærke heller ikke ud og sove - ikke at det var storm på det tidspunkt da jeg skrev

Trine

Nåååeeee hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.