Zafir skriver:
Jeg sover hos mine forældre idag, af praktiske årsager (dejligt at have mulighed for at sove i kbh).
Sidste gang vi gjorde det, var Frigg mega urolig om natten, så jeg tog en rask beslutning, da hun havde været vågen og pjevset i en time: SLYNGEVUGGEN - selvom det var midt på natten. Og hun sov resten af natten i den. Dog lige ved siden af mig...
Det var SUPER MEGA grænseoverskridende, fordi jeg ALDRIG har sovet uden mine børn. Idun har periodevis sovet på eget værelse, men det var først da hun var 4-5 år... mmm. Men gør det ikke nu, da hun jo for tiden ikke har et værelse.
NU har vi været til juletræsfest idag på min fars arbejde. Der var været mega gang og ramasjang i den og hun har slet ikke sovet til middag stort set (hun plejer jo at nuppe 4-5 timer midt på dagen + powernaps). HUn har kun powernappet idag. Så jeg puttede hende allerede kl ca 19... Eller 1930 i slyngevuggen. Hun har knirket et par gange. Men hun sover som en sten. Vi skal allerede op omkring 630 i morgen. Så jeg tænker nu: Skal jeg forsøge at ligge mig til at sove om lidt UDEN Frigg vedsiden af mig og se hvor længe det går??? Eller skal jeg tage hende med i seng og give hende en sove babs uden at hun vågner, så jeg strækker hvornår hun vågner?
Tror I hun falder i søvn igen, hvis hun vågner i vuggen og får en babs og bliver puttet igen? Eller sker det kun hvis hun sover i sengen?...
Åhh hvad skal jeg dog vælge???...
Nogen gange (fordi jeg er sådan en der sover dårligt), tænker jeg om det er mig der får hende til at spise om natten, for en baby SKAL da ha mad om natten... Så når jeg vågner, så stikker jeg babsen i munden på hende, uden hun er vågen også spiser hun. Så jeg ikke behøver at vågne igen, hvis hun nu vågner en time efter eller noget... Aiii... altså.
Help me plz hurtigt. jeg vil gerne i seng, men kan ikke beslutte mig.. 

Jeg har lavet en lille afstemning ....
Lad du hende bare sove søde ven.
Så kan du altid tage hende over til dig, når hun vågner.

Kærligst
Sussie