HVAD skal jeg gøre nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal Frigg sove videre i slyngevuggen, selvom hun har sovet siden kl. 19, eller skal jeg tage hende op, give hende en babs og ligge hende til at sove sammen med mig?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.503 visninger
44 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Zafir

Jeg sover hos mine forældre idag, af praktiske årsager (dejligt at have mulighed for at sove i kbh).

Sidste gang vi gjorde det, var Frigg mega urolig om natten, så jeg tog en rask beslutning, da hun havde været vågen og pjevset i en time: SLYNGEVUGGEN - selvom det var midt på natten. Og hun sov resten af natten i den. Dog lige ved siden af mig...

Det var SUPER MEGA grænseoverskridende, fordi jeg ALDRIG har sovet uden mine børn. Idun har periodevis sovet på eget værelse, men det var først da hun var 4-5 år... mmm. Men gør det ikke nu, da hun jo for tiden ikke har et værelse.

NU har vi været til juletræsfest idag på min fars arbejde. Der var været mega gang og ramasjang i den og hun har slet ikke sovet til middag stort set (hun plejer jo at nuppe 4-5 timer midt på dagen + powernaps). HUn har kun powernappet idag. Så jeg puttede hende allerede kl ca 19... Eller 1930 i slyngevuggen. Hun har knirket et par gange. Men hun sover som en sten. Vi skal allerede op omkring 630 i morgen. Så jeg tænker nu: Skal jeg forsøge at ligge mig til at sove om lidt UDEN Frigg vedsiden af mig og se hvor længe det går??? Eller skal jeg tage hende med i seng og give hende en sove babs uden at hun vågner, så jeg strækker hvornår hun vågner?

Tror I hun falder i søvn igen, hvis hun vågner i vuggen og får en babs og bliver puttet igen? Eller sker det kun hvis hun sover i sengen?...

Åhh hvad skal jeg dog vælge???...

Nogen gange (fordi jeg er sådan en der sover dårligt), tænker jeg om det er mig der får hende til at spise om natten, for en baby SKAL da ha mad om natten... Så når jeg vågner, så stikker jeg babsen i munden på hende, uden hun er vågen også spiser hun. Så jeg ikke behøver at vågne igen, hvis hun nu vågner en time efter eller noget... Aiii... altså.

Help me plz hurtigt. jeg vil gerne i seng, men kan ikke beslutte mig..

Jeg har lavet en lille afstemning ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Lolli

Sikke en fantastisk lille afstemning.

Har sagt a) - blive i vuggen uden babs. Men tag hende med i seng hvis hun vågner senere - det ville jeg gøre.

Anmeld

5. december 2010

Zafir

Lolli skriver:

Sikke en fantastisk lille afstemning.

Har sagt a) - blive i vuggen uden babs. Men tag hende med i seng hvis hun vågner senere - det ville jeg gøre.

KAN en baby godt sove 11 timer uden babs????

Anmeld

5. december 2010

Lolli

Hehe... Altså min gjorde ikke! Men har dog hørt det forekomme.

Anmeld

5. december 2010

Zafir

Lolli skriver:

Hehe... Altså min gjorde ikke! Men har dog hørt det forekomme.

Hun kan jo godt sove 5-6 timer om dagen uden babs.... mmmm... Og nu har hun jo været vågen ret længe og tanket rimelig emget op inden jeg lagde hende...

Måske skulle jeg våge pelsen.

Og se om jeg selv kan falde i søvn... mmm...

Anmeld

5. december 2010

Tina2

Umiddelbart er det bedste nok at lade hende sove i slyngevuggen og så tage hende over til dig hvis hun vågner......... MEN.....

Jeg sover jo altså også bedst med min baby tæt på mig, så jeg havde taget hende op og puttet hende ved siden af mig som jeg plejer og givet hende babs hvis hun vågnede......

Tamica får gerne sidste gang babs ved 21.30-22.00 tiden og nogle gange vågner hun kl. 02 og sover så igen til vi skal op i skolen med Filuca, andre gange vågner hun først kl. 06, spiser og sover til vi skal afsted  Så vent med babsen til hun vågner og "spørger" efter den

Anmeld

5. december 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Zafir elsker dine indlæg, og du gør mig så tryg og rolig, når jeg kan læse, at selvom det er barn nr 2 ved man bare ikke alt alligevel

Jeg syntes du skal hoppe i seng, lade hende sove, og vælger hun mad i løbet af natten, ja så hasper du hende med i seng

Og ja hun kan klare sig ude babs i 11 timer.. Og kan hun ikke, er der ingen tvivl så skal hun nok kalde på mor

Sov rigtig dejligt

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

5. december 2010

Lolli

Go for it! Tænk hvis det lykkedes...

Anmeld

5. december 2010

LauraLW

Upsi ups, jeg stemte uden at læse hele dit indlæg... stemte b, for det er det jeg umiddelbart, under normale forhold, tænker vil være bedst. - Men efter at have læst det hele, så tror jeg faktisk jeg vil lade hende ligge, og så fodre og sove videre når/hvis hun vågner senere - hun har tydeligvis noget at indhente efter en dag uden så mange lurer og med masser at indtryk.

Så godnat og sov godt til jer begge.

Anmeld

5. december 2010

Zafir

Lolli skriver:

Go for it! Tænk hvis det lykkedes...

Ja... Det tror jeg at jeg gør... Prøver og ser om det går

Gir update i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.