HVAD skal jeg gøre nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

SussieThyssen

Zafir skriver:

Det gjorde hendes storesøster heller ikke. Men Frigg bruger denne opskrift:

Når hun ser træt ud, så får hun en babs også svøber jeg hende (hvis hun sover ude, får hun tøj på til det først). Så putter ejg hende i slyngevuggen også sover hun.

Men det er helt sikkert for Friggs vedkommende er det svøbningen der gør udslaget (også slyngevuggen vil jeg tro. Vi har jo ingen barnevogn, så jeg ved ikke hvordan det ville gå med det). Men svøbningen er fantastisk

Godmorgen søde...fik I sovet godt??

Det med svøbningen er bare så super.
Jeg har altid rullet mine ind i dynen, så den ligger som en kokon omkring dem. Jeg har lært tricket af min kusine (hende med de 7 børn) og det kan få selv kolikbørn til at falde til ro.
Hvad der egentligt sker med den svøbning ved jeg ikke, men jeg tror den giver den samme tryghed som da de lå på den meget snævre og trygge plads inde i mors mave. Og så har jeg altid brugt Moseskurve til mine, som jeg enten har haft med mig alle steder eller haft ophængt rundt omkring. Jeg antager princippet er lidt af det samme som du bruger i forbindelse med slyngevuggen. Moseskurvene har kunnet bruges i stedet for babylift, sættes ned i sengen og barnevognen m.m.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Hvem?

Zafir skriver:

Nej, det gør jeg faktisk ikke. Specielt fordi Frigg bare er RADIKALT et anderledes barn end Idun. Og HURRA for det, men det gør bare at jeg må overveje nogen ting en ekstra gang...

Idun ville ALDRIG have sovet selv. - Men jeg havde jo heller ikke en slyngevugge, som hun var glad for fx...

Men altså... Jeg prøver. Dagens omstændigheder taget i betragtning.

Så forsøger at sige natter nu

Hva så, Zafir - hvordan gik natten?

Tænkte på om du ikke har et billede af den berømte slyngevugge??

Anmeld

6. december 2010

Mille83

Blir helt nysgerrig, sov hun 11 timer i nat?

Anmeld

6. december 2010

Zafir

Har skrevet update HER

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Jeg ville lade hende sove... Hun skal nok vågne når hun er sulten!

Anmeld

6. december 2010

kristinards

Zafir skriver:

Det gjorde hendes storesøster heller ikke. Men Frigg bruger denne opskrift:

Når hun ser træt ud, så får hun en babs også svøber jeg hende (hvis hun sover ude, får hun tøj på til det først). Så putter ejg hende i slyngevuggen også sover hun.

Men det er helt sikkert for Friggs vedkommende er det svøbningen der gør udslaget (også slyngevuggen vil jeg tro. Vi har jo ingen barnevogn, så jeg ved ikke hvordan det ville gå med det). Men svøbningen er fantastisk

Aner ikk hva en slyngevugge er...

Men ku da være jeg sku prøve med svøbningen igen.

1000 mange tak for svar!

Anmeld

6. december 2010

Zafir

kristinards skriver:

Aner ikk hva en slyngevugge er...

Men ku da være jeg sku prøve med svøbningen igen.

1000 mange tak for svar!

Slyngevuggen er DENNEHER

Du kan se Frigg ligge i sin HER

Det er virkelig fantastisk. Man kan have den med overalt. Den fylder ingenting slået sammen og hun sover simpelthen så godt i den

Anmeld

6. december 2010

kristinards

Zafir skriver:

Slyngevuggen er DENNEHER

Du kan se Frigg ligge i sin HER

Det er virkelig fantastisk. Man kan have den med overalt. Den fylder ingenting slået sammen og hun sover simpelthen så godt i den

Ja den ser smart ud.

Men tør man godt hænge den op i en lejlighed?

Ville da være vildt bange for den faldt ned.

Anmeld

6. december 2010

Zafir

kristinards skriver:

Ja den ser smart ud.

Men tør man godt hænge den op i en lejlighed?

Ville da være vildt bange for den faldt ned.

Altså dør karms beslaget kan man jo hænge overalt, bare der er en dørkarm eller lignene.

I stuen har vi en krog i loftet. Udenfor bruger vi dørkarms beslaget.
Det er ingen rpoblem, eller ikke i lejlighed. Den vejer jo heller ikke særlig meget. Den er til max15 kg barn + vuggen i sig selv der vejer 2 kg vil jeg tro

Anmeld

6. december 2010

Zafir

SussieThyssen skriver:

Godmorgen søde...fik I sovet godt??

Det med svøbningen er bare så super.
Jeg har altid rullet mine ind i dynen, så den ligger som en kokon omkring dem. Jeg har lært tricket af min kusine (hende med de 7 børn) og det kan få selv kolikbørn til at falde til ro.
Hvad der egentligt sker med den svøbning ved jeg ikke, men jeg tror den giver den samme tryghed som da de lå på den meget snævre og trygge plads inde i mors mave. Og så har jeg altid brugt Moseskurve til mine, som jeg enten har haft med mig alle steder eller haft ophængt rundt omkring. Jeg antager princippet er lidt af det samme som du bruger i forbindelse med slyngevuggen. Moseskurvene har kunnet bruges i stedet for babylift, sættes ned i sengen og barnevognen m.m.

Har skrevet update. Der er link i denneher tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.