Zafir skriver:
Det gjorde hendes storesøster heller ikke. Men Frigg bruger denne opskrift:
Når hun ser træt ud, så får hun en babs også svøber jeg hende (hvis hun sover ude, får hun tøj på til det først). Så putter ejg hende i slyngevuggen også sover hun.
Men det er helt sikkert for Friggs vedkommende er det svøbningen der gør udslaget
(også slyngevuggen vil jeg tro. Vi har jo ingen barnevogn, så jeg ved ikke hvordan det ville gå med det). Men svøbningen er fantastisk 
Godmorgen søde...fik I sovet godt??
Det med svøbningen er bare så super.
Jeg har altid rullet mine ind i dynen, så den ligger som en kokon omkring dem. Jeg har lært tricket af min kusine (hende med de 7 børn) og det kan få selv kolikbørn til at falde til ro.
Hvad der egentligt sker med den svøbning ved jeg ikke, men jeg tror den giver den samme tryghed som da de lå på den meget snævre og trygge plads inde i mors mave. Og så har jeg altid brugt Moseskurve til mine, som jeg enten har haft med mig alle steder eller haft ophængt rundt omkring. Jeg antager princippet er lidt af det samme som du bruger i forbindelse med slyngevuggen. Moseskurvene har kunnet bruges i stedet for babylift, sættes ned i sengen og barnevognen m.m.

Anmeld