Go´ idé 
Jeg har haft en rigtig hyggelig dag. Vi har haft gæster, en rigtig god ven og hans datter som kun er lidt ældre end min Isabella på 3½. De blev hele dagen og spiste med med til aften. Jeg lavede hjemmelavet Lasagne og det blev super populært som sædvanlig.
De voksne hyggede sig og min ældste datter Isabella og hendes veninde legede og larmede så skønt... gemmeleg, tag-fat osv. Og de kom også i bad
Min yngste datter Victoria nød også at være med. Startede dog dagen med at ville hænge konstant på mig... og desuden skulle jeg gå rundt med hende og vise hende alle de spændende ting i stuen. Satte jeg mig ned, så blev damen gal Haha... Men efter at hun gav mig lov til at bevæge mig rundt alene, så var det jo ren hygge.
Da gæsterne var gået kom tøserne på hovedet i seng. De var trætte og det var skønt. Her til aften har jeg hygget sammen med manden. Jeg har også fået bagt ingefærkager i lange baner og æltet dej til vanillekager efter en opskrift fra en bruger herinde. Tror at de bliver hammer gode. Nu skal der bruges lidt online-tid imens jeg lytter til Baby I Love Your Way i radioen 
Anmeld