Hmm... det bedste, der skete for mig i dag...
Jeg blev vækket i morges ved 7 tiden af min lille slyngel, der lå i sin seng og sang istedet for at græde...
Manden stod derefter op med hende og jeg fik lov til at ligge og gasse mig til kl 9, da den store slyngel vågnede.. derefter puttede vi i sengen i 15-20 minutter inden vi stod op og spiste morgenmad.
Min lille slyngel kom hjem efter at have været i svømmehallen for første gang med far, storesøster og farmor og lå småsovende i mine arme mens hun spiste HELE sin flaske (til dem der ikke kender hendes historie, er det fantastisk), for derefter at tage en lur på 3½ time (endnu mere fantastisk)..
Min store slyngel har været usædvanligt gavmild med krammerne i dag - og hun har gået og sagt "elsger moar" hele dagen.
Svigermor
sparkede mig i bagen og hjalp mig med at afrime og rydde op i begge vores frysere - kæft der er dejligt at få af vejen inden jul...
Jeg fik skovlet vores laaaaange indkørsel for sne mens de andre var i svømmehallen.
Ved 4 tiden ringede et rigtigt godt vennepar og spurgte om vi gav en kop kaffe... det endte med at vi lavede "sammenskudsaftensmad" - de havde været ude og juleshoppe og købt en kylling til aftensmad og vi havde ris og masser af grøntsager og nøøøj hvor vi hyggede allesammen. De har en datter, der er 1 år ældre end Freja og en søn der er 3 dage yngre end Silja...
Lille slyngel sang sig selv i søvn, istedet for at pylre og græde...
Min mor ringede her til aften og blev fortalte at de altså ikke brød sin om at vi kørte rundt uden vinterdæk på bilen med DERES børnebørn, så de ville betale for vinterdæk og fælge. Vi havde ellers måttet fravælge dækkene fordi vi lige fik en uforudset mekaniker regning på den anden bil på 10.000. Det gør altså RIGTIGT ondt her op til jul. Så ville det blive vores julegave.
Og det bedste af det hele.... jeg logger på baby.dk og falder over dette indlæg. Ikke nok med at det er fedt at læse jeres positive oplevelser, det har også fået mig til at indse at dagen i dag faktisk har været SKIDEGOD!! meget mere end jeg egentligt selv havde troet... tak for det allesammen!