Verdens vigtigste indlæg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.478 visninger
51 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Becks

Eller måske ikke

Men nu hvor det snart er jul, skal vi så ikke være lidt positive - Og smide alle de negative indlæg ud?

Så her må I kun skrive positive indlæg

Hvad er der sket af positive ting for dig idag?

For mig: Da kl. var 18:00 ringede min tlf, kunne se det var min veninde.. Da jeg tager den, bliver der sagt hej Tutte, det var så min gudsøn på 2½ år der siger: Tutte komme til mig hjem nu! Mig savne dig og mig ondt maven og mig have feber!

Tager derhjem, og så kommer der en syg lille gut mig i møde, Heeej Tutte og fik en KÆMPE møsser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Malthes mor

Jeg har været inde og se Sigurds juleshow(Ham med Bjørnen Bjørn) med min store dreng på 4. Fantastisk oplevelse. Kan varmt anbefales.

Anmeld

5. december 2010

Becks

Malthes mor skriver:

Jeg har været inde og se Sigurds juleshow(Ham med Bjørnen Bjørn) med min store dreng på 4. Fantastisk oplevelse. Kan varmt anbefales.

Dejligt, har godt hørt rigtig godt om hans show..

Anmeld

5. december 2010

Amso

Rigtig god ide..

Vi fik af vide i eftermiddags, at hvis vejret holder nogenlunde, uden for meget storm og sne, så kommer tømrerne og sætter nye vinduer og døre i børneværelserne imorgen.. Glæder mig som et lille barn..

Og så har jeg besøgt min bedste veninde idag.. Den skønne tøs.. Super god Søndag..

Og, og og, vi har fået fyret til at virke, så nu har vi det dejlig varmt igen.

Og god jul til alle..

Anmeld

5. december 2010

Becks

Amso skriver:

Rigtig god ide..

Vi fik af vide i eftermiddags, at hvis vejret holder nogenlunde, uden for meget storm og sne, så kommer tømrerne og sætter nye vinduer og døre i børneværelserne imorgen.. Glæder mig som et lille barn..

Og så har jeg besøgt min bedste veninde idag.. Den skønne tøs.. Super god Søndag..

Og, og og, vi har fået fyret til at virke, så nu har vi det dejlig varmt igen.

Og god jul til alle..

Sikken en dejlig dag du har haft

Anmeld

5. december 2010

eElak

ÅRH PIS - jeg hoppede på den!!!! 

Positive ting i dag... 

Min far og hans kæreste kom på (kort) visit idag. Vi skulle have været i tivoli, men det var vejret absolut ikke til... 

Så knægten fik noget kvalitetstid med sin morfar, imens jeg bare lige kunne koble af lidt..
Og så fik knægten en fiiiin bamse af dem...

Nå ja - og så spiste knægten mega meget til morgenmad (det er ikke tit det sker)  

Anmeld

5. december 2010

twinny

god ide....

Har haft julehygge dag med kærsten  og lavet pandekager... mmmmmm.....

God jul.....

Anmeld

5. december 2010

dorthemus

Malthes mor skriver:

Uhhh det gider jeg godt når Runa blir lidt ældre

Anmeld

5. december 2010

dorthemus

Dagens optur var da Runa spiste en skål grød FOR FØRSTE GANG uden, at jeg var nødt til at lege flyvemaskine og andre finurlige krumspring for at få mit kære barn til at spise

Anmeld

5. december 2010

Becks

KaLee skriver:

ÅRH PIS - jeg hoppede på den!!!! 

Positive ting i dag... 

Min far og hans kæreste kom på (kort) visit idag. Vi skulle have været i tivoli, men det var vejret absolut ikke til... 

Så knægten fik noget kvalitetstid med sin morfar, imens jeg bare lige kunne koble af lidt..
Og så fik knægten en fiiiin bamse af dem...

Nå ja - og så spiste knægten mega meget til morgenmad (det er ikke tit det sker)  

Lyder som en hyggelig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.