Verdens vigtigste indlæg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Becks

duddi. skriver:

Min datter og jeg har haft en HEL dag hjemme. Det var virkelig tiltrængt for os begge to. Vi har haft meget om ørene det sidste lange stykke tid. Så vi har brugt dagen på at lave pebernødder, havregrynskugler og cornflakestoppe

Og så har jeg lige snakket i tlf med en rigtig sød fyr  

Åth rigtig mor datter hygge

Uhh lyder spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

SussieThyssen

LOOOL super ide denne her.
Og sikke dejlige ting I fortæller søde piger.

Det bedste jeg har oplevet i dag??

Jamen altså..det har bare været sådan en dejlig dag i det hele taget.
Havde sat mig for at skulle være lidt huslig, men dagen er bare fløjet afsted fordi jeg har hygget mig sådan.
Startede den med morgen(formiddags)hygge med mand og søn.
Vi spiste ovnristede rundstykker og drak kaffe, og så fik sønneke sin adventsgave, som han blev meget glad for.
Og så har vi ellers nusset med computerspil, lavet lidt julehygge til stuerne, snakket og grinet en masse.
Sønneke og jeg faldt også lige over en dybsindig samtale omkring nisser...jævnfør en tråd herinde, og lige nu drikker vi aften te inden det bliver til sen aften.
Skøn dag i familiens skød.

Anmeld

5. december 2010

Becks

Znuzke skriver:

Vi har alle 7 været ude og skovle sne, sætte julelys op og lave sneboldkamp i haven. Bagefter vankede der æbleskiver og "Far til fire på japansk". Superhyggeligt at de store også gad blive og se hele filmen - de morede sig lige så meget som de små (og de voksne)

Ren familie hygge

Skønne billeder af smukke børn

Anmeld

5. december 2010

Ellim

Tutter skriver:

Skønt med en velfortjent lur

Altid - jeg elsker det..

Anmeld

5. december 2010

betski

Tutter skriver:

Åth rigtig mor datter hygge

Uhh lyder spændende

Ja nemlig total mor datter hygge. Det har bare været en perfekt dag - på mange måder  

Anmeld

5. december 2010

Becks

SussieThyssen skriver:

LOOOL super ide denne her.
Og sikke dejlige ting I fortæller søde piger.

Det bedste jeg har oplevet i dag??

Jamen altså..det har bare været sådan en dejlig dag i det hele taget.
Havde sat mig for at skulle være lidt huslig, men dagen er bare fløjet afsted fordi jeg har hygget mig sådan.
Startede den med morgen(formiddags)hygge med mand og søn.
Vi spiste ovnristede rundstykker og drak kaffe, og så fik sønneke sin adventsgave, som han blev meget glad for.
Og så har vi ellers nusset med computerspil, lavet lidt julehygge til stuerne, snakket og grinet en masse.
Sønneke og jeg faldt også lige over en dybsindig samtale omkring nisser...jævnfør en tråd herinde, og lige nu drikker vi aften te inden det bliver til sen aften.
Skøn dag i familiens skød.

Lyder som en dejlig dag søde

Anmeld

5. december 2010

B&J

Nååå hvor sødt mit hjerte smelter....

min dejlige dreng spiste rugbrød i dag jubiii han er ikke særlig glad for mad men i dag 9mdr gammel spiste lidt rugbrød og hold op jeg blev så stolt og han kunne bare lig den den lille trold...

Anmeld

5. december 2010

Becks

B&J skriver:

Nååå hvor sødt mit hjerte smelter....

min dejlige dreng spiste rugbrød i dag jubiii han er ikke særlig glad for mad men i dag 9mdr gammel spiste lidt rugbrød og hold op jeg blev så stolt og han kunne bare lig den den lille trold...

Dejligt han kunne lide det

Anmeld

5. december 2010

K.Rehder

Dejlig tråd, med dejlige ting

Jeg har besøgt min kære mormor idag...hun var faldet i det glatte vejr og været på hospitalet og blive skruet sammen (i bogstavelig forstand) men alt var som det skulle være og hun var super glad. Det endte med at HELE familien var samlet, så vi fik en rigtig hyggelig kage-kaffe-familie-dag sammen, hvilket sker alt for sjældent. Så mormors uheld endte i noget rigtig positivt (og mormor nød det)

Anmeld

5. december 2010

Becks

KRehder skriver:

Dejlig tråd, med dejlige ting

Jeg har besøgt min kære mormor idag...hun var faldet i det glatte vejr og været på hospitalet og blive skruet sammen (i bogstavelig forstand) men alt var som det skulle være og hun var super glad. Det endte med at HELE familien var samlet, så vi fik en rigtig hyggelig kage-kaffe-familie-dag sammen, hvilket sker alt for sjældent. Så mormors uheld endte i noget rigtig positivt (og mormor nød det)

Uha, god bedring med mormor

Dejligt det negative førte det positive sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.