Nu har jeg fået købt en Angelsounds og den virker bare, kan jeg sige. Så det kan godt anbefales.
Først troede vi, at den var i stykker - vi købte den nemlig brugt - men så viste det sig, at det bare var batteriet, der var for dårligt. Da vi skiftede det, så var der hul igennem og knald på lyden, så man tror, det er løgn.
Det tog noget tid at finde baby's hjerteslag. Først fandt vi en puls, men den var for langsom. Så vi gættede på, at det var mit hjerte, eller puls. Vi måtte køre hele mave-regionen igennem, men så var lyden der, gadum gadum gadum, som galloperende heste. Nogenlunde dobbelt tempo, som mit eget hjerteslag 
Det var fascinerende at høre og dejligt at blive bekræftet i, at der rent faktisk er liv derinde. Så nu har vi fred i sindet i nogen tid.
En smart funktion er, at man kan optage lyden på sin computer. Og det er ret effektivt. Så kan man gemme lydfilen som en wav-fil og sende til venner og familie eller lægge ind på sin hjemmeside.
Der er også mulighed for at tilkoble et ekstra headset - i stedet for optage-kablet - så både mor og far kan høre hjerteslaget samtidig 
Anmeld