Sikkerheds apparatur til at høre/mærke baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

NessaXenia

betiinsen skriver:

skal jeg nok, får den nok om nogle dage

hvor har du bestilt den fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

betiinsen

Nina Sophia skriver:

hvor har du bestilt den fra?

på hjemmetest.dk

Anmeld

6. december 2010

NessaXenia

betiinsen skriver:

på hjemmetest.dk

okay

Anmeld

6. december 2010

thilde-tusindfryd

KaMa skriver:

Ej, nu kom der lige en ind fra højre og ville købe den.

Meen jeg tilbød jo først dig den, så jeg må lige skrive det til hende.

Eneste udfordring bliver at komme på posthuset i det her vejr med en barnevogn, men det finder jeg ud af. Kan lige skrive, når den er klar.

Ved ikke helt, om jeg kan vente 2 uger  så måske prøver jeg at finde en et andet sted. Så hvis du kan sælge den til Nina Sophie så er det ok.

Anmeld

6. december 2010

Vial

thilde-tusindfryd skriver:

Ved ikke helt, om jeg kan vente 2 uger  så måske prøver jeg at finde en et andet sted. Så hvis du kan sælge den til Nina Sophie så er det ok.

Det kan jeg godt forstå. Undrede mig også, hvis du kunne. Det skal jo være hurtigst muligt. En graviditet er i forvejen fyldt med ventetid.

Anmeld

12. december 2010

thilde-tusindfryd

KaMa skriver:

Det kan jeg godt forstå. Undrede mig også, hvis du kunne. Det skal jo være hurtigst muligt. En graviditet er i forvejen fyldt med ventetid.

Har du fået solgt den Angelsounds ?

Ellers er jeg stadig interesseret. Det er nemlig ikke lykkedes mig at finde en anden.

Anmeld

12. december 2010

Minmio

Jeg har set en babylytter i babysam til omkring 300 kr.

Anmeld

12. december 2010

thilde-tusindfryd

tatii72 skriver:

Jeg har set en babylytter i babysam til omkring 300 kr.

Ja, men den er ikke særlig god. Der har været rigtig mange negative anmeldelser af den.

Det er en Angelsounds, jeg har besluttet mig for at købe og er interesseret i. Håber der nogen, der har en, de vil af med eller evt. har set et andet sted, som forhandler den under 359 kr.

Anmeld

28. december 2010

thilde-tusindfryd

Nu har jeg fået købt en Angelsounds og den virker bare, kan jeg sige. Så det kan godt anbefales.

Først troede vi, at den var i stykker - vi købte den nemlig brugt - men så viste det sig, at det bare var batteriet, der var for dårligt. Da vi skiftede det, så var der hul igennem og knald på lyden, så man tror, det er løgn.

Det tog noget tid at finde baby's hjerteslag. Først fandt vi en puls, men den var for langsom. Så vi gættede på, at det var mit hjerte, eller puls. Vi måtte køre hele mave-regionen igennem, men så var lyden der, gadum gadum gadum, som galloperende heste. Nogenlunde dobbelt tempo, som mit eget hjerteslag

Det var fascinerende at høre og dejligt at blive bekræftet i, at der rent faktisk er liv derinde. Så nu har vi fred i sindet i nogen tid.

En smart funktion er, at man kan optage lyden på sin computer. Og det er ret effektivt. Så kan man gemme lydfilen som en wav-fil og sende til venner og familie eller lægge ind på sin hjemmeside.

Der er også mulighed for at tilkoble et ekstra headset - i stedet for optage-kablet - så både mor og far kan høre hjerteslaget samtidig

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

thilde-tusindfryd skriver:

Jeg har fundet denne her på nettet. Den koster kun 359,- og ser ud til at kunne det, jeg skal bruge.

det er nu ikke ufarligt for barnet at blive bestrålet hele tiden... du bliver nød til at æne dig tilbage og slappe a... snak med din JM... det er meget tidligt a mærke liv..!! og det kan jo være a den bette baby vender bagud, og du bare ikk kan mærke den endnu..!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.