Sikkerheds apparatur til at høre/mærke baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

DK

thilde-tusindfryd skriver:

Der er en artikel her, som beskriver funktionen af den MAS maskine, som anbefales her i debatten, men som er lidt dyr.

http://www.mingraviditet.dk/artikler/artikler_4.htm

De sammenligner MAS'en med de billigere babylyttere, som Angelsounds maskinen er og som ikke fungerer via ultralyd med kortbølge - eller hva det nu var. I kan selv læse det. De skriver,  at det generelt er sværere at finde hjertelyd med en babylytter.

De er dyre! Men gode. Og hvis man kan sælge dem igen bagefter, så har man jo ikke brugt det helt vilde på dem. Hende fra mødregruppen 1. kvartal 2011 skal vist have 650 kr for sin og det kan du sikkert også få for den hvis du engang sælger den videre!

Jeg valgte MAS'en fordi den bruger ultralyd, og altså ikke blot en "højtaler" som forstærker hjertelyden ud gennem en højtaler (so to speak) Det har også været rigtig rart at man på displayet har kunne se hvad hjertelyden lå på. Bimmerens er altid omkring 140, og hvis den en dag fx. kun var 110 ville jeg straks reagere og ringe til FG. Jeg kan forstille mig at det er lidt svært at vide hvad hjertelyden er på, når man "blot" lytter og selv skal tælle!

Men det kommer jo an på hvad du vil have! Evt. start med KaMa's og så se om det ikke kan tilfredsstille dine behov? Ellers er MAS'en jo en oplagt julegaveide!

God fornøjelse med valget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

thilde-tusindfryd

Her er link til en tilsvarende diskussion på et andet forum. Der frarådes babysam's babylytter, men angelsounds anbefales varmt som alternativ.

http://www.min-mave.dk/debat/graviditet-foedsel/thread-824502.htm

Anmeld

5. december 2010

thilde-tusindfryd

DK skriver:

Men det kommer jo an på hvad du vil have! Evt. start med KaMa's og så se om det ikke kan tilfredsstille dine behov? Ellers er MAS'en jo en oplagt julegaveide!

God fornøjelse med valget!

Ja, det var også min tanke. Starte med den billige og se, om det virker. Ellers må man jo ud og investere i den dyre.

Anmeld

6. december 2010

NessaXenia

KaMa skriver:

okay, men det bliver først om et par uger, når jeg er flyttet (flytter d. 16 dec.) Og så skal jeg lige ned på posthuset her i Roskilde - lidt en udfordring med tvilligevogn i det her vejr.. I kan selvfølgelig også hente den.

bare heeelt iorden du skriver bare når jeg skal overfører pengene..

Anmeld

6. december 2010

Vial

thilde-tusindfryd skriver:

Jeg kan godt vente 2 uger, så jeg vil da gerne købe den, hvis den ellers virker perfekt som ny ?

Ej, nu kom der lige en ind fra højre og ville købe den.

Meen jeg tilbød jo først dig den, så jeg må lige skrive det til hende.

Eneste udfordring bliver at komme på posthuset i det her vejr med en barnevogn, men det finder jeg ud af. Kan lige skrive, når den er klar.

Anmeld

6. december 2010

Vial

Nina Sophia skriver:

bare heeelt iorden du skriver bare når jeg skal overfører pengene..

Ej, nu er der rift om den. Jeg tilbød først trådstarter at købe den, og i mellemtiden meldte du dig. Nu har trådstarter skrevet, at hun gerne vil købe den.

Synes det er mest fair at sælge den til hende, når hun fik den tilbudt først. Jeg er ked af det, men synes du ikke, det skal være sådan?

Anmeld

6. december 2010

NessaXenia

KaMa skriver:

Ej, nu er der rift om den. Jeg tilbød først trådstarter at købe den, og i mellemtiden meldte du dig. Nu har trådstarter skrevet, at hun gerne vil købe den.

Synes det er mest fair at sælge den til hende, når hun fik den tilbudt først. Jeg er ked af det, men synes du ikke, det skal være sådan?

jo det er fair nok..

Anmeld

6. december 2010

betiinsen

Nina Sophia skriver:

jo det er fair nok..

søde har lige bestilt en og du kan få den til 360 kr ca så det er ikke så slemt.. kan også skrive til dig om min virker først

Anmeld

6. december 2010

NessaXenia

betiinsen skriver:

søde har lige bestilt en og du kan få den til 360 kr ca så det er ikke så slemt.. kan også skrive til dig om min virker først

ville være dejligt hvis du gad det søde

Anmeld

6. december 2010

betiinsen

Nina Sophia skriver:

ville være dejligt hvis du gad det søde

skal jeg nok, får den nok om nogle dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.