DK skriver:
Jeg har en MAS babylytter. Jeg har været rigtig rigtig glad for den og købte den nok da jeg var omkring uge 14. Jeg ved der er en i vores mødregruppe 1 kvartal 2011 der har en til salg lige nu. Kig ind og se hendes indlæg det hedder vist noget med "sælger ud af småting" eller noget i den dur.
Jeg har ALDRIG ikke kunne finde hjertelyden. Det var svært i starten, især fordi at man skulle lede meget længere nede mod skambenet, end jeg gjorde, jeg satte den på midt på maven, he he. Men det lykkedes efter få minutter og nu sætter vi den bare på maven og så kommer der straks en fin hjertelyd!
Mange skriver: pas nu på, hvad nu hvis du ikke kan finde den osv., men dem der skriver det har aldrig haft en selv, så det kan de jo ikke vide
Hvis du er bekymret for det så opret evt. en afstemning for dem der HAR haft en doptone derhjemme, og spørg om de nogensinde ikke har kunne finde hjertelyd hvor alt har været fint!
Det der er vigtigt når du køber en babylytter er bare at du køber en i god kvalitet og ikke den billigeste model til 100 kr.
Den jeg har (og den der er til salg af den anden bruger) er denne her: http://www.billige-teste.dk/mas_baby_watcher-p-47.html Jeg købte min brugt for en 7-800 kr. og hende jeg købte den af havde også købt den brugt! Jeg regner bestemt også med at sælge min videre igen når jeg er færdig med den!
Der var en flaske med det der gel med, den var 2/3 fyldt, og der er stadig 1/3 tilbage selv om jeg bruger den tit og ikke sparer på det!
God fornøjelse med det!
Knus Ditte, der slet ikke forstår at folk kan undvære sådan en! At lytte til hjertebanken fra Bimmeren inden sovetid er bare det hyggeligste!
Nemlig.. det er bare den bedste lyd lige inden sengetid og man bliver så beroliget af den.
Jeg har altid haft den tanke, at hvis jeg ikke kunne finde hjertelyden, så er det bare afsted til FG eller læge. Så er kun glad for at kunne tjekke det hjemme.
Det har dog været lidt kedelig for min jordemoder, som med små julelys i øjnene har spurgt mig, om vi skal finde hjertelyd. Og jeg har været så uimponderet, da jeg selv gjorde det tit og ofte.