Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia skriver: Jeg er kæmpe fan af begge dele!!!! Godt man ikke er nød til at udvælge en favorit, jeg eeelsker begge dele.
Jeg er kæmpe fan af begge dele!!!! Godt man ikke er nød til at udvælge en favorit, jeg eeelsker begge dele.
Samme her... har alle film og bøger i begge serier der indtil nu er på marked.
Sidste nye skud på stammen: Eclispe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Twiligth jeg elsker twilight næsten så meget at jeg har lyst til at købe plakater og sengetøj med dem hahahaha meeeen, lige teenager agtig nok måske hahaha...
men synes personligt at twiligth er de bedste film som NOGENSINDE er blevet lavet i hele verden
min kære kæreste fatter mig ikke og bliver helt mærkelig når nogen siger : hvad er twilight
DK skriver: Øhhh hvad er det for et underligt spørgsmål? Twillinght... HELT KLART! Altså... Harry Potter er underholdende und alles, men han er jo ikke ligefrem STUD materiale a la Edward og Jacob! Edward er klart SUUUUUPER hot i Twillight, og Jacob er klart SUUUUPER hot i New Moon. Damn den dreng har guns der kan få selv min kæreste til at kigge to gange! I Eclipse må jeg indrømme at jeg synes at den står lige! Jeg kan godt forstå at Bella har sine problemer med at vælge, he he. Nu kan man jo så bare med lææææængsel vente på efteråret 2011 hvor at første halvdel af Breaking dawn kommer i Biffen!
Øhhh hvad er det for et underligt spørgsmål? Twillinght... HELT KLART!
Altså... Harry Potter er underholdende und alles, men han er jo ikke ligefrem STUD materiale a la Edward og Jacob!
Edward er klart SUUUUUPER hot i Twillight, og Jacob er klart SUUUUPER hot i New Moon. Damn den dreng har guns der kan få selv min kæreste til at kigge to gange!
I Eclipse må jeg indrømme at jeg synes at den står lige! Jeg kan godt forstå at Bella har sine problemer med at vælge, he he.
Nu kan man jo så bare med lææææængsel vente på efteråret 2011 hvor at første halvdel af Breaking dawn kommer i Biffen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128