Twilight ell. Harry Potter?=

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

wamse

Jeg ville slet ikke vælge mellem de 2 slags film, for er vild med begge. Faktisk var jeg i biffen i fredags med mine drenge og se Harry Potter og vil i aften se Twilight eclipse i fjernsynet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

malenecl

Helt klart Twillight!!!! . Jeg eeeeeeeeeeeeeeeelsker Robert Pattinson! Han er så skide lækker

Anmeld

7. december 2010

SHERO

Uden tvivl harry potter... Synes slet ikke twillight kan måle sig med harry... Harry bøgerne er geniale og twilight er total fesne, men filmene er okay, dog ikke nogen mesterværkere hverken speciel effects eller plot...

Anmeld

7. december 2010

DK

Øhhh hvad er det for et underligt spørgsmål? Twillinght... HELT KLART!

Altså... Harry Potter er underholdende und alles, men han er jo ikke ligefrem STUD materiale a la Edward og Jacob!

Edward er klart SUUUUUPER hot i Twillight, og Jacob er klart SUUUUPER hot i New Moon. Damn den dreng har guns der kan få selv min kæreste til at kigge to gange!

I Eclipse må jeg indrømme at jeg synes at den står lige! Jeg kan godt forstå at Bella har sine problemer med at vælge, he he.

Nu kan man jo så bare med lææææængsel vente på efteråret 2011  hvor at første halvdel af Breaking dawn kommer i Biffen!  

Anmeld

7. december 2010

DK

FrkT skriver:

Jeg kan finde tusindvis af billeder hvor han er super KLAM på  Her er nogle fra filmen....

HELT enig! Men nu er det jo ikke Robert Pattison vi taler om her, det er jo Edward Cullen, som bare er så ÜBER HOT!

Jeg ville aldrig røre manden Robert med en ildtang, men vil til enhver tid ligge hals til Edward!

Det er jo heldigvis det film de kan! Skabe noget HEEELT utroligt

Anmeld

7. december 2010

AnneP

tjm skriver:

Ja nu er jeg altså nysgerrig.. Hvad vil i helst se?

Vampyr film eller Magi Film ? - jeg er HELT vilde med dem begge og har både læst bøgerne 1000 gange og har set filmene og har dem alle..

Så nu er jeg nysgerrig for jeres mening om filmene og hvilke i helst vil se? (:

Jeg er til begge!!! ELSKER DEM!!! Både bøgerne og filmene!

Anmeld

7. december 2010

saxa

Helt klart TWILLIGT!!! Det er jo nogle super fede film, og ham Edward er da bare total tiltrækkende... Han måtte nu godt suge lidt blod fra mig

Harry Potter er bare slet ikke mig - ALT for uvirkelig.. (som om Twillight ikke er det) Men er nok mere til vampyrer end troldmænd..

Anmeld

7. december 2010

FrkT

DK skriver:

HELT enig! Men nu er det jo ikke Robert Pattison vi taler om her, det er jo Edward Cullen, som bare er så ÜBER HOT!

Jeg ville aldrig røre manden Robert med en ildtang, men vil til enhver tid ligge hals til Edward!

Det er jo heldigvis det film de kan! Skabe noget HEEELT utroligt

Hehe jeg er enig med dig i at han er pænere i film-serien end ellers, men lækker og desideret pæn bliver han nu aldrig i mine øjne.....  Men jeg har så også altid haft min helt egen smag.... i gymnasiet navngav mine veninder alle de fyre jeg faldt for med de mest mærkelige navne, TOSSEDE navne 

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

DK skriver:

Øhhh hvad er det for et underligt spørgsmål? Twillinght... HELT KLART!

Altså... Harry Potter er underholdende und alles, men han er jo ikke ligefrem STUD materiale a la Edward og Jacob!

Edward er klart SUUUUUPER hot i Twillight, og Jacob er klart SUUUUPER hot i New Moon. Damn den dreng har guns der kan få selv min kæreste til at kigge to gange!

I Eclipse må jeg indrømme at jeg synes at den står lige! Jeg kan godt forstå at Bella har sine problemer med at vælge, he he.

Nu kan man jo så bare med lææææængsel vente på efteråret 2011  hvor at første halvdel af Breaking dawn kommer i Biffen!  

det er os megaa surt at man skal vente 1000år og en sommer på at filmen kommer, også er den delt i 2... øvbøv :/ ..

Anmeld

8. december 2010

merethe

Profilbillede for merethe
tjm skriver:

Anne fra grønnebakken er os GENIAL! elsker den serie og er så ærgelig over at jeg ikke kan finde den nogen steder .

Men helt klart at Harry Potter er verdens Klasse..

Men du må da hellere se Twilight 3 så den er den fedeste af dem alle

Anne fra Grønnebakken er en fed serie jeg har selv købt dem på nettet, men jeg har også set dem i Fona. 

Men Jeg er nu også mest til Harry Potter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.