Twilight ell. Harry Potter?=

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

FrkT

tjm skriver:

Anne fra grønnebakken er os GENIAL! elsker den serie og er så ærgelig over at jeg ikke kan finde den nogen steder .

Men helt klart at Harry Potter er verdens Klasse..

Men du må da hellere se Twilight 3 så den er den fedeste af dem alle

Du kan købe det i Stereo Studio over helt landet.... og på nettet også  Lige pt koster de 70 kr pr dvd (der er 3 originale og en ekstra), men sommetider kan du få alle tre til 200 har jeg set, en enkelt gang så jeg dem til 100.

http://www.stereostudio.dk/index.php?page_label=search_results&cms__module_product_search_category=0&cms__module_product_search_query=anne+fra+gr%C3%B8nnebakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Fru Dinesen

Joooo da FrkT ....

Anmeld

5. december 2010

LinLin

Fru Dinesen skriver:

klart Twillight Uhhhh den vampyr basse er jo for lækker 

Men Harrry potter er også fedt bare ik på den lækre måde he he

Ham kan du jo også se i HP

Jeg er helt klart mest til Harry Potter - men mere bøgerne end filmene Har set den første Twillight-film og synes den var ok - men de kan aldrig komme til at slå HP for mig!

Anmeld

5. december 2010

JuelZ

FrkT skriver:

Du kan købe det i Stereo Studio over helt landet.... og på nettet også  Lige pt koster de 70 kr pr dvd (der er 3 originale og en ekstra), men sommetider kan du få alle tre til 200 har jeg set, en enkelt gang så jeg dem til 100.

http://www.stereostudio.dk/index.php?page_label=search_results&cms__module_product_search_category=0&cms__module_product_search_query=anne+fra+gr%C3%B8nnebakken

åh super jeg vil da gå ind og bestille dem så har jeg noget at se på når nu jeg alligevel er arbejdsløs

Anmeld

5. december 2010

FrkT

tjm skriver:

åh super jeg vil da gå ind og bestille dem så har jeg noget at se på når nu jeg alligevel er arbejdsløs

Lyder ikke tosset 

Anmeld

5. december 2010

oerbaek

Jeg kan simpelthen ikke vælge...

jeg syns begge er helt fantastiske film men bare på hver sin måde.

Anmeld

5. december 2010

Sofia

Jeg er kæmpe fan af begge dele!!!! Godt man ikke er nød til at udvælge en favorit, jeg eeelsker begge dele.

Anmeld

5. december 2010

JuelZ

Sofia skriver:

Jeg er kæmpe fan af begge dele!!!! Godt man ikke er nød til at udvælge en favorit, jeg eeelsker begge dele.

Anmeld

5. december 2010

JuelZ

oerbaek skriver:

Jeg kan simpelthen ikke vælge...

jeg syns begge er helt fantastiske film men bare på hver sin måde.

kunne ikke være mere enig

Anmeld

7. december 2010

BabyMus

Jeg synes også de er lige fantastiske, på hver sin måde. Det handler jo ikke rigtigt om det samme, så synes ikke man kan vælge. De er bare blevet store begge to. (:

MEN hvis jeg skal vælge, må jeg sige Harry Potter. For det har varet meget længere end Twilight, og derfor har man set og læst dem flere gange og kendt til det i mange flere år før Twilight kom til. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.