Twilight ell. Harry Potter?=

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

JuelZ

BabyMus skriver:

Jeg synes også de er lige fantastiske, på hver sin måde. Det handler jo ikke rigtigt om det samme, så synes ikke man kan vælge. De er bare blevet store begge to. (:

MEN hvis jeg skal vælge, må jeg sige Harry Potter. For det har varet meget længere end Twilight, og derfor har man set og læst dem flere gange og kendt til det i mange flere år før Twilight kom til. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Diana...

FrkT skriver:

Nej nej NEJ du mener ikke han er lækker???  Ohhhhh...... GODT det er tilladt at have hver sin smag..... 

Ej han er da MEGA lækker (mangler en savle smiley) Og nej lige her er det ikke tilladt at have hver sin smag  

MUMS siger jeg bare. 

Anmeld

7. december 2010

TbCp

100.000 gange Harry Potter... ihvertfald hvis det er i forhold til Twilight filmene som jeg synes er noget BÆ!

Anmeld

7. december 2010

Maja!

Jamen jeg er til begge dele... men hvis jeg skulle vælge ville Twilight sagaen nok vinde.. og det baserer jeg faktisk på bøgerne, og ikke kun på at robert pattinson er en charmer...

jeg er lidt voksede op med Harry Potter, og ser bøgerne og filmene som en fantasitisk fortælling om en fantasi verden.

hvor imod jeg er helt betaget af twilight sagaen og den måde stephanie meyer fanger læserne på...

men man må siger at det er nogle utrolige dygtige kvinder der står bag påde Harry Potter sagaen og twilight sagaen

Anmeld

7. december 2010

Diana...

Åhh det var altså et mega svært spørgsmål jeg er tosset med begge dele. Tror jeg må sige lige fantastiske på hver deres måde. Elsker både filmene og især bøgerne. 

Knus Diana

Anmeld

7. december 2010

Polkaprik

Begge dele. Det er så forskellige typer film så har svært ved at sammenligne, men i min verden skal der være plads til begge dele

Michelle

Anmeld

7. december 2010

FrkT

Diana... skriver:

Ej han er da MEGA lækker (mangler en savle smiley) Og nej lige her er det ikke tilladt at have hver sin smag  

MUMS siger jeg bare. 

JO det er..... arj altså! Han er jo gyyyselig klam. Ligner en der er syg..... har du set ham i Remember Me? Snork og  siger jeg bare!

Anmeld

7. december 2010

Hansen97

Twilight!!

Love Robert Pattinson!!

Anmeld

7. december 2010

Diana...

FrkT skriver:

JO det er..... arj altså! Han er jo gyyyselig klam. Ligner en der er syg..... har du set ham i Remember Me? Snork og  siger jeg bare!

Nej det har jeg godt nok ikke, du må lige finde et billed 

Anmeld

7. december 2010

FrkT

Diana... skriver:

Nej det har jeg godt nok ikke, du må lige finde et billed 

Jeg kan finde tusindvis af billeder hvor han er super KLAM på  Her er nogle fra filmen....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.