Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Siljesmor skriver: Sidste søndag fik Silje et baby-spil til sin Nintendo DS og Jakob fik et walkietalkie sæt fra Toy Story. Fra mine forældre fik de begge et sæt tøj I dag får Silje en fin cardigan og leggins til (hun ÆÆÆLSKER TØJ) og Jakob får et Toy Story bip-bip spil og så er der også pakker fra mine forældre, men jeg ved ikke hvad de indeholder - endnu De er begge helt overbeviste om at det er Nissen der kommer og putter gaverne i sokken lørdag nat og det er så hyggeligt. Vi har lavet rigtig mange nisseting med dem i løbet af ugen, så jeg kan godt forstå at de tror han bor på loftet ha ha ha Mælken har en ny farve næsten hver morgen, risengrøden vi har stillet på loftet er også blevet spist, der ligger clementiner i støvlerne om morgenen, håndvasken har været fyldt med sne om morgenen JOW JOW, nissen kommer hjemme hos os
Sidste søndag fik Silje et baby-spil til sin Nintendo DS og Jakob fik et walkietalkie sæt fra Toy Story. Fra mine forældre fik de begge et sæt tøj
I dag får Silje en fin cardigan og leggins til (hun ÆÆÆLSKER TØJ) og Jakob får et Toy Story bip-bip spil og så er der også pakker fra mine forældre, men jeg ved ikke hvad de indeholder - endnu
De er begge helt overbeviste om at det er Nissen der kommer og putter gaverne i sokken lørdag nat og det er så hyggeligt. Vi har lavet rigtig mange nisseting med dem i løbet af ugen, så jeg kan godt forstå at de tror han bor på loftet ha ha ha Mælken har en ny farve næsten hver morgen, risengrøden vi har stillet på loftet er også blevet spist, der ligger clementiner i støvlerne om morgenen, håndvasken har været fyldt med sne om morgenen JOW JOW, nissen kommer hjemme hos os
Må jeg lige hører, det walkietalkie sæt fra toy story din søn har fået, er det er 2 figuere der fungere som walkietalkier. Lige som dem i den her reklame..
http://viewer.zmags.com/publication/d5ba8979#/d5ba8979/52
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bagger26 skriver: Må jeg lige hører, det walkietalkie sæt fra toy story din søn har fået, er det er 2 figuere der fungere som walkietalkier. Lige som dem i den her reklame.. http://viewer.zmags.com/publication/d5ba8979#/d5ba8979/52
Nej, det er ikke dem. Men disse som jeg fandt i Netto til 99,- for 14 dage siden
Siljesmor skriver: Nej, det er ikke dem. Men disse som jeg fandt i Netto til 99,- for 14 dage siden
Okay, ville nemlig bare høere om der var ordenlig lyd i dem. Min søster har nemlig nogle fra hello kitty, og der kan man bare ikke hører noget i..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128