Adventsgaver <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

KarinaIda

Her giver vi Ida kalendergaver, og bedsteforældrene giver adventsgaver....

Fra farfar og stedfarmor fik hun sidste søndag en bog og imorgen får hun en kælk.... De andre kender jeg ikke

Fra Morfar og stedmormor fik hun sidste gang en lille pixiebog med peter pedal... hvad hun får af dem imorgen og de kommende søndage ved jeg ikk!!!

I hendes kalendergaver fra os af, har hun den 1 fået prinsesse sutsko, 2 rosiner, 3 figenstang og idag den 4 prinsesse tryllestav - krone og øreringe til....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

*Sofie*

Min datter får en lille bitte pakke af nissen hver dag.
Vi har et lille mystisk skab i gangen lige ved siden af døren, og hvis man er rigtig heldig har nissen været forbi for at lægge en lille pakke mens man har været i dagpleje (i går og i dag var det efter middagsluren).
I pakkerne har der indtil videre været små farveblyanter, en vaskeklud der voksede når den kom i vand, et puslespil og en nissehue
Malou blir bedre og bedre til at åbne pakkerne selv...Juleaften er hun sikkert verdensmester *G*

Anmeld

4. december 2010

ekzunz

1. søndag i advent fik de store drenge hver en stor bøtte lakridssutter, og Klara fik sådan en pose Smarties jule-tam-tam, en Cirkeline natkjole og et sæt med blyanter, lineal mv, med prinsesser. Lukas fik samme chokolade-ting, blyantssæt med StarWars og starwars strømper.

Imorgen har jeg faktisk ikke helt styr på, men jeg tror jeg kører i kiosken og køber 3 skrabejulekalendere - jeg har fået på puklen fordi vores børn åbenbart er de eneste børn i  verden uden skrabejulekalendere.... Lukas og Klara finder jeg igen noget itl i skabet.

Jeg var begyndt at købe ind til kalendergaver, men opgav, og derfor har jeg en masse småting til Lukas og Klara, og derfor får de flere ting hver søndag, men pengemæssigt går det nogenlunde lige op.

Anmeld

4. december 2010

>>Carina<<

Vi har kun mine bonusbørn 1&2 søndag i advent dette år. Sidste søndag fik Albert (snart 8år)nogle farver han ønskede sig og en stoooor slikpose. Emily på 13 fik noget hårpynt tamtam, nogle hyggesokker og også en stoooor slikpose Imorgen får de hver en t-shirt og albert får et wii spil og Emily får 3 ansigtsmasker Vores fælles søn Magnus på 13 mdr har vi ik købt til men tilgengæld har han fået en gavesæk af farmor med 24 små gaver i. Der er dublo i dem alle (nogle med dyr) men han blir lige glad hver morgen. Hvert fald indtil videre heheÅhh jeg elsker også bare julen. Nej jeg ELSKEEEEER den glæder mig sådan til d.24Skal du og Peter holde jul sammen? Og i så fald, har I så Lukas også?

Anmeld

4. december 2010

Maddox

Rose <3 skriver:

Hej søde

Spiser han dem ikk, altså perlerne? (eller i hvert fald putter dem i munden)

Nåh men til TS, så er det mormor og morfar der giver adventsgaver, sidste søndag fik Malucca 2 bøger, så hvad der er i de forskellige pakker, det ved jeg ikke........  Jeg giver hende kalendergaver i stedet for.

Men det lyder til de 2 drenge har haft en fest over de pruttepuder

Hi back at ya' søde..

Nej, det gør han faktisk ikke.. han har heldigvis aldrig været slem til at putte ting i munden

Anmeld

4. december 2010

Klumpe-dumpe

Solajma skriver:

Hi back at ya' søde..

Nej, det gør han faktisk ikke.. han har heldigvis aldrig været slem til at putte ting i munden

Mon de så også er gode til dronningen? The champ of putting everthing inside... Altså vi taler ALT, lige fra de klammeste orme til alt slags mad.... (Det eneste hun ikke putter i munden er hvis nullermænd, da hun er mega skræmt over dem)

Tænke tænke, måske jeg skal prøve at købe dem, og give hende dem med SKARP overvågning....

Anmeld

4. december 2010

Maddox

Rose <3 skriver:

Mon de så også er gode til dronningen? The champ of putting everthing inside... Altså vi taler ALT, lige fra de klammeste orme til alt slags mad.... (Det eneste hun ikke putter i munden er hvis nullermænd, da hun er mega skræmt over dem)

Tænke tænke, måske jeg skal prøve at købe dem, og give hende dem med SKARP overvågning....

Ja, det ville da helt sikkert være et hit for hende, at lege med perler sammen med moar.. 

Silas var MEGET interesseret i Filippa's perler, de var dog for små til at han kunne styre dem. Derfor må de her store perler være bedre (kan huske vi brugte dem til børnene i vuggestuen) og i det mindste kan de ikke komme i næsen, ligesom de fleste inklusive undertegnede vist har prøvet som barn

Anmeld

4. december 2010

slettet_7530

Znuzke skriver:

1. søndag i advent fik de store drenge hver en stor bøtte lakridssutter, og Klara fik sådan en pose Smarties jule-tam-tam, en Cirkeline natkjole og et sæt med blyanter, lineal mv, med prinsesser. Lukas fik samme chokolade-ting, blyantssæt med StarWars og starwars strømper.

Imorgen har jeg faktisk ikke helt styr på, men jeg tror jeg kører i kiosken og køber 3 skrabejulekalendere - jeg har fået på puklen fordi vores børn åbenbart er de eneste børn i  verden uden skrabejulekalendere.... Lukas og Klara finder jeg igen noget itl i skabet.

Jeg var begyndt at købe ind til kalendergaver, men opgav, og derfor har jeg en masse småting til Lukas og Klara, og derfor får de flere ting hver søndag, men pengemæssigt går det nogenlunde lige op.

Her har vi heller ikek skrabejulekalendere

Anmeld

4. december 2010

Klumpe-dumpe

Solajma skriver:

Ja, det ville da helt sikkert være et hit for hende, at lege med perler sammen med moar.. 

Silas var MEGET interesseret i Filippa's perler, de var dog for små til at han kunne styre dem. Derfor må de her store perler være bedre (kan huske vi brugte dem til børnene i vuggestuen) og i det mindste kan de ikke komme i næsen, ligesom de fleste inklusive undertegnede vist har prøvet som barn

LOL det kan jeg lige se for mig, at vi alle sammen mødes på skadestuen efter enomgang leg med perler... oppe i næsen :D

Ehm altså dem må jeg lige få købt, mangler 3 kaldenergaver, sååå det kunne jo være en mulighed dertil.

Nåh jeg ryger på hylden.

Sov sødt når du kommer dertil.

Anmeld

4. december 2010

slettet_7530

Den lille får en lille ting hver dag, idag fik hun en lille minipony fra my little pony

den store får om søndagen og om lørdgaen af mormor og morfar idag fik han en lego star wars pakke sådan en til 130,00

Alberte fik af mormor og morfar en minipony fra my little pony og et par røde hello kitty handsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.