Adventsgaver <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Benjamins'mor

Shibby skriver:

Gaverne ligger under juletræet..Elsker jul!!

Sidste søndag fik de en Pruttepude hver..hehe ^^

I morgen aften får de en lysene snemand med hver deres ynglingsfarve og nogle julemænd chokoladefigure

Hvad giver i jeres børn i adventgave, hvis i altså gir dem noget

Nu har jeg ingen børn at give adventsgave endnu. Men jeg fik en gave af min mor idag, fordi hun synes det er synd mine søskende får og jeg ikke gør.

Og der fik jeg en masse lærreder og malling og pensler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Siljesmor

Sidste søndag fik Silje et baby-spil til sin Nintendo DS og Jakob fik et walkietalkie sæt fra Toy Story.  Fra mine forældre fik de begge et sæt tøj

I dag får Silje en fin cardigan og leggins til (hun ÆÆÆLSKER TØJ) og Jakob får et Toy Story bip-bip spil  og så er der også  pakker fra mine forældre, men jeg ved ikke hvad de indeholder - endnu

De er begge helt overbeviste om at det er Nissen der kommer og putter gaverne i sokken lørdag nat  og det er så hyggeligt. Vi har lavet rigtig mange nisseting med dem i løbet af ugen, så jeg kan godt forstå at de tror han bor på loftet ha ha ha Mælken har en ny farve næsten hver morgen, risengrøden vi har stillet på loftet er også blevet spist, der ligger clementiner i støvlerne om morgenen, håndvasken har været fyldt med sne om morgenen  JOW JOW, nissen kommer hjemme hos os

Anmeld

5. december 2010

Lillefe

Da vi startede i sin tid med den slag var det en ting hver dag, problemet i det var at min kæreste mente det skulle være noget brugbart og jeg mente ikke det skulle koste mere end 25 kr og de to ting passer ikke rigtigt sammen når man har en dreng på 11 nu. så for to år siden sagde jeg vi skulle lave advendtsgaver i stedet. For ellers ville det blive for dyrt!

Den første søndag i advendt fik Nadia en my little pony julekalender, og nicklas fik wolf morgen års kalender, denne søndag har de begge fået en sej disko lampe. Så har jeg købt noget hello kitty og en anders and film næste søndag og 4 i advendt får de begge en bog nicklas får ripleys believe it or not og nadia en prinsesse bo med eventr.vi køber som regel advendts gaver fra 50 og til 150. Så man kan sige det er jo lidt billigere end hvad det ellers ville have været.

Anmeld

5. december 2010

NinaNymannMadsen

Sidste søndag fik Asta strømpebukser lavet af samme stof som de der hyggesokker. Og idag fik hun en lyserød bodystok og en kjole med roling Stones og jeg fik en bluse der matcher hendes kjole. Har også købt hendes advents gave til næste søndag.

Anmeld

5. december 2010

Diana...

1. advent fik Lucas en masse bondegårds dyr. 

Idag har han fået et puslespil 

Anmeld

5. december 2010

LinLin

Sidste uge fik David en toy story lego racerbil (det var langt ) I denne uge er han hos sin far, men når han kommer hjem tirsdag ligger der et pixelinespil og nogle lego vejbaner til ham

Kan faktisk ikke huske hvad der er i de sidste to...

Anmeld

5. december 2010

Lullaby

Idag fik Yazmin: En taske med hendes navn til når hun starter i bh, et undertøjssæt med Cirkeline, julesokker og bleer til hendes baby.

Izabella fik: Julesokker, en bluse med Betty Boob, en lygte med magneter som lyser på væggen og nogle "stamps" hvor hun kan lave aftryk på papir

Anmeld

5. december 2010

Shibby

Virkelig gode adventgaver i gir og har fået!

Den ungerne fik i sidste uge kostede 10 kr i fætter br, den i dag var en snemand-lampe fra føtex til 20 kr og så nogle julemændchokoladefigure til 10 kr

Gør det så billigt som muligt. Ungerne er bare glade for at pakke noget op

Anmeld

5. december 2010

4xGreve

Sidste søndag fik Daniella Glimmer lim

Idag fik hun glimmerlim med stjerner osv.

3 søndag får hun farveblyanter

4 og sidste søndag får hun lynte McQueen i lego + tra par peter plys strømer.

Anmeld

5. december 2010

bagger26

Elsker, elsker ELSKER jul, det er simpelhen den bedste tid på året, hvis man ser bort fra vejret.

Min søn fik 1. advent 1 meter nissehue og "bamses julerejse" julekalenderen.

Min datter fik noget legetøj til badekaret.

I dag, 2. søndag i advent fik min søn en bog med "Uuuu hyggelige historier", det er med peter pedal, rasmus klump osv der har lavet nogle lidt uhyggelige godnat historier. Og så fik han også julekalendernen "jullerup færgeby..

Min datter har fået en stor bog med prinsesse historier.

Næste søndag skal min søn have en dvd boks med rigtig mange Rasmus klump film. Og min datter får igen noget legetøj til badekaret.

Den sidste søndag i advent får min søn en cars madkasse og et sæt voksen sengetøj med cars. Min datter får en bog der vist nok hedder "min store ordbog".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.