Adventsgaver <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.238 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Shibby

Gaverne ligger under juletræet..Elsker jul!!

Sidste søndag fik de en Pruttepude hver..hehe ^^

I morgen aften får de en lysene snemand med hver deres ynglingsfarve og nogle julemænd chokoladefigure

Hvad giver i jeres børn i adventgave, hvis i altså gir dem noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Mette.

Shibby skriver:

I morgen aften får de en lysene snemand med hver deres ynglingsfarve og nogle julemænd chokoladefigure

Vores datter har fået stabelklodser sidste søndag, duplo i morgen, en putte-kasse næste søndag og duplo sidste søndag igen.

Det er så hyggeligt med jul og adventsgaver.

Anmeld

4. december 2010

Kruse90

Shibby skriver:

hehe jeg har desværre ingen børn endnu.
så her er den kæresten der bliver forkælet
Sidste søndag fik han et hjemmelavet gavekort til kropsmassage
Og imorgen får han en tur ud og skøjte sammen med mig Jeg har aldrig prøvet det så det er spændende

Næste søndag tror jeg vi tager i dyrehaven i Randers

Og d. 18 er vores 3 års dag , så der hygger vi istedet for søndag
der skal vi en tur i Den gamle by i Aarhus

Anmeld

4. december 2010

Maddox

Sidste søndag fik Filippa nogle dyr fra Sylvanian Families (som hun samler på) og Silas fik en traktor-bog med lyd

Imorgen får Filippa mere SF og Silas får Hama Maxi perler + en perleplade som forestiller en bil (Han og Filippa lavede perler en dag, men de almindelige perler er lige svære nok for ham at styre endnu)

Næste søndag skal Filippa have et spil til sin Nintendo Ds og til Silas ved jeg endnu ikke hvad det bliver

Anmeld

4. december 2010

Chamomile

Sidste søndag fik Celina 3 Hello Kitty nøgleringe og 1 DVD med julesange fra Bamses Julerejse.

Jeg er lidt usikker på hvilken adventsgave hun skal have i morgen, men tror det bliver Hello Kitty lyskæde og en Hello Kitty halskæde.

(I fornemmer måske, at Celina er en kæmpe Hello Kitty fan).

Anmeld

4. december 2010

Chamomile

Sidste søndag fik Celina 3 Hello Kitty nøgleringe og 1 DVD med julesange fra Bamses Julerejse.

Jeg er lidt usikker på hvilken adventsgave hun skal have i morgen, men tror det bliver Hello Kitty lyskæde og en Hello Kitty halskæde.

(I fornemmer måske, at Celina er en kæmpe Hello Kitty fan).

Anmeld

4. december 2010

Klumpe-dumpe

Solajma skriver:

Sidste søndag fik Filippa nogle dyr fra Sylvanian Families (som hun samler på) og Silas fik en traktor-bog med lyd

Imorgen får Filippa mere SF og Silas får Hama Maxi perler + en perleplade som forestiller en bil (Han og Filippa lavede perler en dag, men de almindelige perler er lige svære nok for ham at styre endnu)

Næste søndag skal Filippa have et spil til sin Nintendo Ds og til Silas ved jeg endnu ikke hvad det bliver

Hej søde

Spiser han dem ikk, altså perlerne? (eller i hvert fald putter dem i munden)

Nåh men til TS, så er det mormor og morfar der giver adventsgaver, sidste søndag fik Malucca 2 bøger, så hvad der er i de forskellige pakker, det ved jeg ikke........  Jeg giver hende kalendergaver i stedet for.

Men det lyder til de 2 drenge har haft en fest over de pruttepuder

Anmeld

4. december 2010

Alberts/

må ærligt indrømme at jeg ikk har givet min søn det, har  ikk skænketdet en tanke, men han forstår heldigvis ikk noget, han er kun 3 mdr

Anmeld

4. december 2010

ESV

Jeg har købt en af hver teletubbies bamse med lyd i. Hendes far havde lyst til at kvæle mig!! Men jeg syntes ikke de er så slemme, lyden i dem er ikke så høje.

Hun er lige blevet 1 år og syntes den hun har fået er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fin, så glæder mig rigtig meget til at give hende de andre 3.

Anmeld

4. december 2010

Shibby

Elsker at læse om jeres juletamtam

Kanon kæreste adventspakke karina! Hjemmelavet massage gavekort.. Niceone ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.