Trinehw skriver:
Halløjsa... Nu har jeg læst med i et stykke tid, og har også hjulpet en enkelt.. Synes det er fint vi kan hjælpe hinanden..
MEN jeg synes det er gået over stregen ... Penge indsamlinger?? gave indsamlinger? synes godt nok der er mange.....
Nå ville bare lige sige at vi da hellere ikke har de vilde penge i denne månede..
Men SJOVT nok ved jeg at DECEMBER AKA JULEN kommer hvert ÅR!
Derfor har jeg skaffet mig en sparerbøsse - og den putter jeg små penge i hele året, og åbner den til JUL og vupti så er der penge til JULE hygge og GAVER 
Da jeg åbnede den for en uge siden, tænkte jeg TIS der er ikke mere end 400 kr, men jo jo der var 1850 kr... små penge såsom 2 kr og 5, 10 og 20 kr , ja og 50 ører kan gøre en forskel.. (er du ned og handle ind, du får 2 kr tilbage, ta dem med hjem og put dem i - de 2 kr gør en forskel )
Og julen handler ikke om gaver men hygge
Og jo vi giver og får gaver - men jo tanken der tæller, så beløbet på gaven behøver jo ikke være giga højt... Vores datter bliver da forkælet hele året med kærlighed og ja også gaver i ny og næ , og hun skal ikke opdrages til at tro hun skal ha dyrer gaver til jul, men opdrages til at julen handler om kærlighed og hygge og at være kreativ..
Håber i fatter min pointe..
Så ladies stram op og spar op 
By the way har jeg købt nogen lærreder fra søstrende grene til 5 kr stykket som Latifa maler (finger maling) og dem giver hun i julegaver til de forskellige bedsteforældre.. BILLIG IDE 
Men thumbs up for jer der hjælper - det skal der være plads til.. synes bare det er "sjovt" det kommer bag på folk hvert år, at der kommer en månede som hedder december..
GOD JUL!!
jeg under folk at søge julehjælp via kirker, kommuner osv, men synes ikk der e andet herinde pt, end donerings tråde:/