Eva skriver:Anne skriver:Eva skriver:
Ellers tak...synes det ser billigt ud og signalerer noget i min verden, som jeg nødigt ville stå for.
Så jeg er helt naturlig og smuk som jeg er...;)
Knus..
Tager du pis på os, eller mener du virkelig det?
Jeg er da bestemt hverken mere eller mindre billg med eller uden min tatovering.
Tænk jeg troede, at man var billig, når man var om sig med fyrer, men der er åbenbart forskellige opfattelse af det.
Anne
Nej da...jeg synes det ser forkert ud....tænker på sådan en billig tøs på en bar når jeg ser kvinder med tatoveringer.
Ved da godt det ikke er sandt, selvfølgelig...men vi har jo alle vores associationer og dette er mit. Som vel er lige så ok som jer der synes det er pænt, ikke...;)
Knus..
Helt ærligt, så synes jeg ikke det er særlig fedt at få sådan et prædikat, fordi jeg har en tatovering, jeg i øvrigt er glad for, at jeg så er billig - godt nok i dine øjne, men alligevel.
Jeg synes, det er en stødende udtalelse på linje med at blondiner er tom-hjernet. Der er et menneske bag, der har truffet en beslutning om at udsmykke sin krop uden at hun nødvendigvis er billig.
Det er ikke rimeligt at dømme mennesker på den måde, og jeg vil sætte pris på, at sådanne udtalelser fremover bliver modificeret. Emnet gik på om man har en tatovering eller ej. Der er ikke blevet spurgt, om man er billig med eller uden en tatovering. Jeg ser ingen grund til at gøre andre kede af det i debatten ved at komme med upassende udsagn.
Anne
Anmeld