tattoos vs narturlig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2008

twinboys

Har 2 stk og er glad for dem...

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Honningblomst

Anne skriver:

Eva skriver:

Ellers tak...synes det ser billigt ud og signalerer noget i min verden, som jeg nødigt ville stå for.
Så jeg er helt naturlig og smuk som jeg er...;)
Knus..

Tager du pis på os, eller mener du virkelig det?

Jeg er da bestemt hverken mere eller mindre billg med eller uden min tatovering.
Tænk jeg troede, at man var billig, når man var om sig med fyrer, men der er åbenbart forskellige opfattelse af det.
Anne

Nej da...jeg synes det ser forkert ud....tænker på sådan en billig tøs på en bar når jeg ser kvinder med tatoveringer.
Ved da godt det ikke er sandt, selvfølgelig...men vi har jo alle vores associationer og dette er mit. Som vel er lige så ok som jer der synes det er pænt, ikke...;)
Knus..

Anmeld

27. august 2008

Anne

Eva skriver:

Anne skriver:

Eva skriver:

Ellers tak...synes det ser billigt ud og signalerer noget i min verden, som jeg nødigt ville stå for.
Knus..

Jeg er da bestemt hverken mere eller mindre billg med eller uden min tatovering.
Tænk jeg troede, at man var billig, når man var om sig med fyrer, men der er åbenbart forskellige opfattelse af det.
Anne

Nej da...jeg synes det ser forkert ud....tænker på sådan en billig tøs på en bar når jeg ser kvinder med tatoveringer.
Ved da godt det ikke er sandt, selvfølgelig...men vi har jo alle vores associationer og dette er mit. Som vel er lige så ok som jer der synes det er pænt, ikke...;)
Knus..

Helt ærligt, så synes jeg ikke det er særlig fedt at få sådan et prædikat, fordi jeg har en tatovering, jeg i øvrigt er glad for, at jeg så er billig - godt nok i dine øjne, men alligevel.
Jeg synes, det er en stødende udtalelse på linje med at blondiner er tom-hjernet. Der er et menneske bag, der har truffet en beslutning om at udsmykke sin krop uden at hun nødvendigvis er billig.
Det er ikke rimeligt at dømme mennesker på den måde, og jeg vil sætte pris på, at sådanne udtalelser fremover bliver modificeret. Emnet gik på om man har en tatovering eller ej. Der er ikke blevet spurgt, om man er billig med eller uden en tatovering. Jeg ser ingen grund til at gøre andre kede af det i debatten ved at komme med upassende udsagn.
Anne

Anmeld

27. august 2008

Pia

Tør ikke få en, da mig og nåle ikke er alt for gode venner..:P

Men har ofte drømt om en lille delfin på skulderbladet, da jeg altid har syntes at en delfin er det sødste dyr..(L)

så jeg drømmer i stedet om at jeg engang kan komme ud og svømme med en delfin :D Når jeg vinder i lotto:D

Kh Pia.

Anmeld

27. august 2008

Anne

Pia skriver:

Tør ikke få en, da mig og nåle ikke er alt for gode venner..:P

Men har ofte drømt om en lille delfin på skulderbladet, da jeg altid har syntes at en delfin er det sødste dyr..(L)

så jeg drømmer i stedet om at jeg engang kan komme ud og svømme med en delfin :D Når jeg vinder i lotto:D

Kh Pia.

Hej Pia
Det prøvede jeg da jeg var i Australien, og det var en kæmpe oplevelse. Jeg krydser fingre for, at du snart vinder, så du kan få din drøm opfyldt :)
KH
Anne

Anmeld

27. august 2008

Honningblomst

Anne skriver:

Eva skriver:

Anne skriver:

Eva skriver:

Knus..

Anne

Knus..

Helt ærligt, så synes jeg ikke det er særlig fedt at få sådan et prædikat, fordi jeg har en tatovering, jeg i øvrigt er glad for, at jeg så er billig - godt nok i dine øjne, men alligevel.
Jeg synes, det er en stødende udtalelse på linje med at blondiner er tom-hjernet. Der er et menneske bag, der har truffet en beslutning om at udsmykke sin krop uden at hun nødvendigvis er billig.
Det er ikke rimeligt at dømme mennesker på den måde, og jeg vil sætte pris på, at sådanne udtalelser fremover bliver modificeret. Emnet gik på om man har en tatovering eller ej. Der er ikke blevet spurgt, om man er billig med eller uden en tatovering. Jeg ser ingen grund til at gøre andre kede af det i debatten ved at komme med upassende udsagn.
Anne

Ej, at jeg synes det SER billigt ud, low class, kald det hvad du vil...er da ikke ensbetydende med at jeg mener du eller andre er det.
Min skønne søster har en og hun er en skøn helt almindelig pige, ligesom du og alle jer andre herinde helt sikkert er...MEN, jeg synes stadig det giver mig uheldige associationer...om du kan lide det eller ej.
Sikkert også nogle der synes store bryster og lyst hår signalerer noget knap så heldigt og sådan er der jo så meget, ikke..;)
Så du må jo leve med der er mennesker der ser noget andet end du gør i dine tatoveringer...
Knus..

Anmeld

27. august 2008

MorCamilla

Anne skriver:

MorCamilla skriver:

Jeg har ingen, mest fordi jeg ikke tør:$ Jeg vil gerne have en lille en lige under buksekanten ude i siden, men jeg er total nåleskræk... 8( Jeg gik kold og besvimede da jeg fik lavet min navle piscing, så må vist hellere holde mig fra tattooveringer...:(

Camilla det er værre at føde end at få en tatovering ;)

Og se lige hvor dygtig jeg er til det med citater :P

Det er rigtig flot ;) he he...

Hmm, jeg fødte med kejsersnit i fuld narkose, så det gjorde ikke ondt.. Jeg var vist langt væk i drømme verden da jeg fødte...:$

Anmeld

27. august 2008

Astrid P

Jeg har sagt JA TAK! Jeg har to - en halvstor en mellem skulderbladene og en mindre en på indersiden af mit højre håndled. Jeg elsker mine tatoveringer, og ville ikke undvære dem... Min mand har også en ordentlig basse på sin overarm. Det synes jeg er super sexet!

Anmeld

28. august 2008

Anne

MorCamilla skriver:

Anne skriver:

MorCamilla skriver:

Jeg har ingen, mest fordi jeg ikke tør:$ Jeg vil gerne have en lille en lige under buksekanten ude i siden, men jeg er total nåleskræk... 8( Jeg gik kold og besvimede da jeg fik lavet min navle piscing, så må vist hellere holde mig fra tattooveringer...:(

Camilla det er værre at føde end at få en tatovering ;)

Og se lige hvor dygtig jeg er til det med citater :P

Det er rigtig flot ;) he he...

Hmm, jeg fødte med kejsersnit i fuld narkose, så det gjorde ikke ondt.. Jeg var vist langt væk i drømme verden da jeg fødte...:$

hmm nå men så gør det mindre ondt end at blive vokset på inderlåret ;)

Anmeld

28. august 2008

ka li ja

jeg har 4 af slagsen. og skal nok ha 100 mere.... eller bare en mere der fylder hele kroppen!!
jeg elsker tattoos og syntes de er fantastiske... nogle mindre heldige end andre;) meeen vi har jo alle været 17 engang.. hehe

jeg skal snart ha en mere. men skal lige ha råd. den koster nok et par tusinde.. og så skal den jo lige tegnes først ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.