tattoos vs narturlig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2008

Bamseboet :D

jeps den hopper jeg også på...
;)

Anne skriver:

Hejsa
Der mangler jo en kategori, der hedder: Har og er glad for den :)
Mange hilsner
Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Honningblomst

Ellers tak...synes det ser billigt ud og signalerer noget i min verden, som jeg nødigt ville stå for.
Så jeg er helt naturlig og smuk som jeg er...;)
Knus..

Anmeld

27. august 2008

bette

ja tak jeg har en tribel slange i siden af maven... og den er stadig intakt efter graviditet..

jeg synes tattoo gjorde mere ondt end tungepiercing

Anmeld

27. august 2008

Pia.

Ja tak... har 3 - en rose på den ene balle, mit stjernetegn som symbol og min ynglings på lænden, det er den støreste og for mig den pæneste...

:) - vare nok ikke længe før jeg skal have nr. 4

Alle mine tattoos kan gemmes væk, så kan stadig tage til 80 års fødseslsdag og ikke vise mine tusser frem men jeg kan også tage tøj på så de kan ses... jeg elsker mine tusser og for mig symbolisere de noget frækt... :)

knus Pia

Anmeld

27. august 2008

Becks

Jeg har 4 og er meget glad for dem...
På skulderbladet som er mit stjernetegn, på brystet som er et kinesisk tegn, på undersiden af håndledet, som er en delfin med et B i...
Og den nyeste som jeg fik lavet på lænden i går, som er en tribe med delfiner og mit navn stående over delfinerne :D

Anmeld

27. august 2008

Pia.

Beck skriver:

På skulderbladet som er mit stjernetegn, på brystet som er et kinesisk tegn, på undersiden af håndledet, som er en delfin med et B i...
Og den nyeste som jeg fik lavet på lænden i går, som er en tribe med delfiner og mit navn stående over delfinerne :D

iii hvor spændende.... tillykke med den nye tusse... må vi se :) :)

Anmeld

27. august 2008

Anne

Eva skriver:

Ellers tak...synes det ser billigt ud og signalerer noget i min verden, som jeg nødigt ville stå for.
Så jeg er helt naturlig og smuk som jeg er...;)
Knus..

Tager du pis på os, eller mener du virkelig det?

Jeg er da bestemt hverken mere eller mindre billg med eller uden min tatovering.
Tænk jeg troede, at man var billig, når man var om sig med fyrer, men der er åbenbart forskellige opfattelse af det.
Anne

Anmeld

27. august 2008

Anne

MorCamilla skriver:

Jeg har ingen, mest fordi jeg ikke tør:$ Jeg vil gerne have en lille en lige under buksekanten ude i siden, men jeg er total nåleskræk... 8( Jeg gik kold og besvimede da jeg fik lavet min navle piscing, så må vist hellere holde mig fra tattooveringer...:(

Camilla det er værre at føde end at få en tatovering ;)

Og se lige hvor dygtig jeg er til det med citater :P

Anmeld

27. august 2008

Becks

PiaR skriver:

Beck skriver:

iii hvor spændende.... tillykke med den nye tusse... må vi se :) :)

Tak (H)

Ja, det kan du tro, jeg sætter den ind i tråden alle jer med tatoos når det er valideret :D

Knus

Anmeld

27. august 2008

Louise mortil4

jeg har 3 stk, og er stolt af dem. Ja det er værre at føde end at få lavet en tattoo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.