tattoos vs narturlig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: tattoo´s vs narturlig

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.069 visninger
41 svar
0 synes godt om
27. august 2008

moniquesmor

hej alle i skønne tøsser.
jaah jeg kunne godt tænke mig af høre jers meninge omkring det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Anne

Hejsa
Der mangler jo en kategori, der hedder: Har og er glad for den :)
Mange hilsner
Anne

Anmeld

27. august 2008

moniquesmor

kan desværre ikke lave den om viste jeg have glemt noget..
men så må du bare stemme ja tak

Anmeld

27. august 2008

Muffinmus

He he, nemlig. Kan også godt lide den jeg har og vil da gerne have en mere,men venter til jeg er færdig med at få e børn jeg skal hev først....så er der også tid hvis jeg nu skulle ædre mening:)

Anmeld

27. august 2008

Lsh

Ja, jeg har én og er glad for den :D Vil gerne have én mere; men det ender vist med at blive ved drømmen ;)

Anmeld

27. august 2008

fam.4xc

Jeg fik lavet en hos en kosmetrolog i 2000 og hun påstod den kun holdte 5 år da hun kun gik i øverste hudlag.... nu har jeg den så på 8 år, og har derfor svaret har en men er ked af den....

Anmeld

27. august 2008

Mimbi

har en som jeg er utrolig glad for :) og skal få lavet en til da jeg skal til Dk om 1 mdr :)

Anmeld

27. august 2008

D.B.L

Jeg har ingen og har heller ikke ønske om det. Dog kan de være super flotte!

Anmeld

27. august 2008

MorCamilla

Jeg har ingen, mest fordi jeg ikke tør:$ Jeg vil gerne have en lille en lige under buksekanten ude i siden, men jeg er total nåleskræk... 8( Jeg gik kold og besvimede da jeg fik lavet min navle piscing, så må vist hellere holde mig fra tattooveringer...:(

Anmeld

27. august 2008

Muffinmus

MorCamilla skriver:

Jeg har ingen, mest fordi jeg ikke tør:$ Jeg vil gerne have en lille en lige under buksekanten ude i siden, men jeg er total nåleskræk... 8( Jeg gik kold og besvimede da jeg fik lavet min navle piscing, så må vist hellere holde mig fra tattooveringer...:(

Sjovt.... Men synes faktisk det var værre at få navle piercing og tunge piercing end min tatoo...den gjorde faktisk ikke ondt og var overrasket over det:) Så er det bare det der holder dig tilbage så er der altså mange steder på kroppen det ikke gør ondt at få den lavet...Med mindre man har en lav smertterskel:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.