tattoos vs narturlig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2008

miver

Jeg vil ha en :$ når jeg får taget mig sammen ;) , kan nemlig heller ikke li nåle .
Jeg synes det er super flot afhænge selvfølgelig af hvor man har den og hvor mange synes ikke det er pænt til piger med mange ;).
Jeg ville gerne ha omme på lænden med hvor den osse går lidt op af ryggen (uden at blive for stor), Jeg har været inde hos tatoo .... flere gange med når jeg høre lyden kommer jeg hurtig ud igen (L)
(H) mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Monique

:D er også rigtig glad for dem jeg har og skal da helt klart have flere :D
Satser på at jeg skal have lavet en i oktober med mine børns navne hehe en rigtig stor en hehe :D
og så har jeg en mere jeg skal have lavet på et tidspunkt :D

Anmeld

27. august 2008

moniquesmor

jeg vil gerne have min datters navn men er en stor kylling så bliver nok ved drømmen:$

Anmeld

27. august 2008

jonathan150607

No thanx.... :D

Anmeld

27. august 2008

MorCamilla

MariaE skriver:

MorCamilla skriver:

Jeg har ingen, mest fordi jeg ikke tør:$ Jeg vil gerne have en lille en lige under buksekanten ude i siden, men jeg er total nåleskræk... 8( Jeg gik kold og besvimede da jeg fik lavet min navle piscing, så må vist hellere holde mig fra tattooveringer...:(

Sjovt.... Men synes faktisk det var værre at få navle piercing og tunge piercing end min tatoo...den gjorde faktisk ikke ondt og var overrasket over det:) Så er det bare det der holder dig tilbage så er der altså mange steder på kroppen det ikke gør ondt at få den lavet...Med mindre man har en lav smertterskel:)

Måske jeg bare skulle tage mig sammen og springe ud i det... Jeg har bare altid troet at det er værre at få et tato end en picing..
Det var nu heller ikke fordi jeg synes at det gjorde specielt ondt at få lavet min navlepirsing, jeg gik bare kold da jeg så hvor stor sådan en nål faktisk er:$

Anmeld

27. august 2008

Monique

MorCamilla skriver:

MariaE skriver:

MorCamilla skriver:

Jeg har ingen, mest fordi jeg ikke tør:$ Jeg vil gerne have en lille en lige under buksekanten ude i siden, men jeg er total nåleskræk... 8( Jeg gik kold og besvimede da jeg fik lavet min navle piscing, så må vist hellere holde mig fra tattooveringer...:(

Sjovt.... Men synes faktisk det var værre at få navle piercing og tunge piercing end min tatoo...den gjorde faktisk ikke ondt og var overrasket over det:) Så er det bare det der holder dig tilbage så er der altså mange steder på kroppen det ikke gør ondt at få den lavet...Med mindre man har en lav smertterskel:)

Måske jeg bare skulle tage mig sammen og springe ud i det... Jeg har bare altid troet at det er værre at få et tato end en picing..
Det var nu heller ikke fordi jeg synes at det gjorde specielt ondt at få lavet min navlepirsing, jeg gik bare kold da jeg så hvor stor sådan en nål faktisk er:$

Hehe Det gør ikke mere ondt end en piercing, men man sidder jo noget længere tid når man får lavet en tattoo..
Og vil ikke sige at det ikke gør ondt for det gør det ihvertfald, men det er en smerte der er til og holde ud hehe :D

Men sys ikke at den jeg fik lavet på overarmen gjorde nær så ondt som den på skulderen, så hvor ondt det gør har jo også meget og sige med hvor på kroppen man får den lavet :D

Anmeld

27. august 2008

Nadi

Ja tak har jeg atemt. Jeg er super glad for min (som iøvrigt kan ses inde i mit album der hedder Oliver's verden ;)) Jeg skal have lavet en stjerne for hver af mine børn når jeg engang er færdig med at få børn og så vil jeg gerne have mit navn på mit håndled, men det bliver nok kun ve drømmen da jeg er ved at læse til sygeplejerske og så skal jeg have en sommerfugt et eller andet sted på ryggen. Det virker af mange, men den jeg har er ikke særlig stor og mit navn + de stjerner jeg gerne vil have skal ikke være meget større, så det er ikke så slemt som det lyder ;) :$ -Nadia

Anmeld

27. august 2008

Miamaja

Nej tak. mest fordi jeg kan lide at kunne ændre på min tøjstil og jeg har lagt mærke til at visse synlige tattoveringer ikke klæder visse tøj stykker feks stropper der går hen over tattoveringen osv.

jeg har også hørt fra en del mænd der synes det ser billigt ud men lige så mange fyre synes det er fedt.

Anmeld

27. august 2008

monstar99

Har altid gerne ville have en tatoo men har ikke vist hvad det skulle være nu ved jeg det nu venter jeg bare på at finde ud af hvad min søn skal hedde og få ham ud af min mave så jeg kan fået skrevet hans navn under en delfin mit yngligst pattedyr

Anmeld

27. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har 2 små på kroppen og en mellemstr på tegnebrættet :P Kæresten har en lille på ryggen og benene, det hele fyldt ud på begge overarme og en lille på højre underarm.

Så jeg siger mange tak til tattoos

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.