Jeg har godt hørt om dem.
Kan det passe, at de minder lidt om "Nynne-bøgerne"??

Shop aholic bøgerne er 1 mio. gange bedre og sjovere end Nynne! Jeg har dem alle 6 på bogreolen og har læst dem mange gange! Altså det er jo klart en let læst chick flick, men de er så hyle morsomme! Der er vist kommet en ny shop a holic der handler om Beckys liv som mor til Minnie. Den er lige blevet udgivet her i efteråret på engelsk, men kommer da nok snart til Danmark også!
Derudover er jeg mest til romantik... Altså jeg svømmer væk i Rosamunde Pilchers "Konkylie samleren" og "Vejen hjem". Suk!
Hun har skrevet mange bøger, men de to der er klart favoritterne, selv om de andre også pryder i mit bogskab. Jeg har nok læst de to 10 gange hver tror jeg. Vejen hjem har jeg både i en lækker kopi, og i en blød "rejse venlig" udgave! Jeg læser ofte inden jeg skal sove, og jeg får de hæsligste drømme af krimier, men de sødeste lifligste drømme af de der romantiske romaner!
Derudover er jeg også ret glad for de gamle bøger af Margit Söderholm, favoritterne der er "Driver dug falder regn" og "Al jordens herlighed", igen romantik til man revner!! SKØNT
Men hun har også skrevet mange så det er bare med at gå i krig!
Er jeg den eneste med (pladder) romantiske tendenser?
Anmeld