Hvor bliver den globale opvarmning af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Dinna88

Heise skriver:

næh.... øv...... 

Det må blive en anden dag!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Pige2009

Dinna88 skriver:

Jeg joker ikke med den globale opvarmning - jeg joker med folk der modsiger sig selv

Fair nok. I rest my case...

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

Baagøe skriver:

Fair nok. I rest my case...

Great

Anmeld

30. november 2010

Pige2009

Dinna88 skriver:

Great

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

Fortsat god aften (Forhåbentlig indenfor isolerede vægge, langt væk fra virkeligheden om planeten vi må passe godt på)

Anmeld

30. november 2010

JulieE

Dinna88 skriver:

Det er jo det
Man kan fristes til at tro at man ikke gør en forskel som den enkelte borger, men man kan nu gøre et forsøg alligevel. 

Ja, det er lidt som en dråbe i havet... men jeg ved med mig selv, at når jeg forsøger at leve lidt mere klimavenligt, så gør jeg ihvertfald mit. -Jeg tager cyklen mest muligt og tænker over hvor de varer jeg køber kommer fra. Da vi skiftede bil, gik vi efter en med lav CO2 emission og den vi købte, er lavet af mange miljøvenlige og genanvendelig materialer.

Men ville ønske lande som USA og Kine ville komme mere end i kampen!!!

Anmeld

30. november 2010

SiLiMiMa

Ja, det er lidt som en dråbe i havet... men jeg ved med mig selv, at når jeg forsøger at leve lidt mere klimavenligt, så gør jeg ihvertfald mit. -Jeg tager cyklen mest muligt og tænker over hvor de varer jeg køber kommer fra. Da vi skiftede bil, gik vi efter en med lav CO2 emission og den vi købte, er lavet af mange miljøvenlige og genanvendelig materialer.

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

JulieE skriver:

Det er godt at der er nogle der gør noget Jeg gør også mit bedste, jeg går stort set altid. Det er kun hvis det er nødvendigt at jeg bliver kørt (har ikke kørekort) og jeg tager ALDRIG bussen osv. 

Ja, problemet med Kina f.eks. er bare at vi jo også er synderne ved at åbne fabrikker dernede. Men det bliver vist lidt kringlet det hele, når man kommer ind på de tanker om det her.

for at vi får sat en bremse i udledningen af Co2, så vores kommende familier kan leve på en dejlig jord. (Ih, det lyder helt hippie-agtigt!)

Anmeld

30. november 2010

JulieE

Dinna88 skriver:

Det er godt at der er nogle der gør noget Jeg gør også mit bedste, jeg går stort set altid. Det er kun hvis det er nødvendigt at jeg bliver kørt (har ikke kørekort) og jeg tager ALDRIG bussen osv. 

Ja, problemet med Kina f.eks. er bare at vi jo også er synderne ved at åbne fabrikker dernede. Men det bliver vist lidt kringlet det hele, når man kommer ind på de tanker om det her.

for at vi får sat en bremse i udledningen af Co2, så vores kommende familier kan leve på en dejlig jord. (Ih, det lyder helt hippie-agtigt!)

Jeg plejer at sige, der en en lille hippi i batik kjole og lilla stofble gemt et sted inde i mig og hun råber op og får mig til at tage cyklen selv i det værste regnvejr

Ja, den med Kina er lidt dobbelt sidet. USa kan virkelig få mig op af stolen. Jeg har måske nok nogle fordomme, men alle de store forurenende biler og 2-3 pr hustand  Hvis bare nogle af dem blev byttet ud med cykler...

Anmeld

30. november 2010

Pige2009

Dinna88 skriver:

Fortsat god aften (Forhåbentlig indenfor isolerede vægge, langt væk fra virkeligheden om planeten vi må passe godt på)

Nemlig - tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.