Hvor bliver den globale opvarmning af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.699 visninger
40 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Dinna88

.... Er jeg den eneste der ikke kan lade være med at smågrine når folk spørger om det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

SiLiMiMa

Dinna88 skriver:

.... Er jeg den eneste der ikke kan lade være med at smågrine når folk spørger om det? 

HAHAHA, nej jeg har spurgt om netop dét flere gange på facebook.... forstår det ikke. Må jeg foreslå at købe flere gamle biler eller bare køre mere......

tror ski nærmere vi er på vej ind i en ny istid!!!!!

BRRRRRRR.........................

heise

Anmeld

30. november 2010

Laulund87

Jaa det

Anmeld

30. november 2010

Zafir

Ked af at sige det, men global warming kan meget vel være de her isvintre vi oplever

Problemet er at havstrømmende, som gør at danmark er et varmt land, ændrer sig med tiden. Så vi muligvis får det permanent koldere.

Når vi har det koldt i danmark har de det varmt i grønland, hvilket måske gør at isen smelter endnu mere...

MEN - vi kan ikke vide om det er en naturlig ting der sker eller om det er menneskeskabt.

Vi har jævnligt 'små istider' i danmark, hvor der er koldere årtier. Måske er det det vi har nu? måske ikke. Vi skal bare håbe på at det ikke er en stor istid som for 10.000 år siden...

Anmeld

30. november 2010

Muffinmus

Uhha, ja. Jeg tror bestemt på vi ødelægger jorden med alt vores skrammel, men synes så nok liiiige ikke det er varmen jeg mærker mest til. Synes skisme der er koldt i dk i øjeblikket.

Anmeld

30. november 2010

JulieE

Ja, det er lidt morsomt. Men på en trist baggrund... Og egentlig  ikke det er noget at joke med

Nå ja... og så har jeg nok bare konkluderet, at jeg ikke gider bruge en fandes masse energi på at brokke mig over vejret. Jeg kan alligevel ikke gøre noget af det.

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

Heise skriver:

HAHAHA, nej jeg har spurgt om netop dét flere gange på facebook.... forstår det ikke. Må jeg foreslå at købe flere gamle biler eller bare køre mere......

tror ski nærmere vi er på vej ind i en ny istid!!!!!

BRRRRRRR.........................

heise

Det er netop sjovt fordi vores hårde vintre er en konsekvens af den globale opvarmning De ekstreme klimaforandringer er alt sammen en del af.

Men nej! Kør du endelig ikke i gamle biler og kør du nu så lidt som muligt. 

Nej nej, den  nye istid kommer vist om 5-7.000 år, hvis det mønster der var tidligere fortsætter. Så den oplever vi ikke :p

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

Zafir skriver:

Ked af at sige det, men global warming kan meget vel være de her isvintre vi oplever

Problemet er at havstrømmende, som gør at danmark er et varmt land, ændrer sig med tiden. Så vi muligvis får det permanent koldere.

Når vi har det koldt i danmark har de det varmt i grønland, hvilket måske gør at isen smelter endnu mere...

MEN - vi kan ikke vide om det er en naturlig ting der sker eller om det er menneskeskabt.

Vi har jævnligt 'små istider' i danmark, hvor der er koldere årtier. Måske er det det vi har nu? måske ikke. Vi skal bare håbe på at det ikke er en stor istid som for 10.000 år siden...

Jeg har vist ikke gjort den sjove del af mit indlæg klar nok. Jeg er ganske klar over konsekvenserne af den globale opvarmning, det er der bare MANGE der ikke er, og det synes jeg er lidt sjovt i det her tilfælde

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

MariaE skriver:

Uhha, ja. Jeg tror bestemt på vi ødelægger jorden med alt vores skrammel, men synes så nok liiiige ikke det er varmen jeg mærker mest til. Synes skisme der er koldt i dk i øjeblikket.

Se Zafirs svar Så har du lidt svaret på hvorfor vi har det så sygt koldt i år. Den koldeste november dag i mands minde, ih 

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

JulieE skriver:

Ja, det er lidt morsomt. Men på en trist baggrund... Og egentlig  ikke det er noget at joke med

Nå ja... og så har jeg nok bare konkluderet, at jeg ikke gider bruge en fandes masse energi på at brokke mig over vejret. Jeg kan alligevel ikke gøre noget af det.

Det har du helt ret i. Det er sgu meget tragisk. Men altså, grine lidt for sig selv må man godt

Jeg synes ikke vi kan tillade os at brokke, når man tænker på alle dem det går ud over på langt være længder. Vietnam vil det f.eks. gå MEGET ud over  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.