Hvor bliver den globale opvarmning af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

JulieE

Heise skriver:

altså jeg klager gerne over vejret... også selvom jeg heller intet kan gøre ved det  måske har jeg for få andre ting at brokke mig over

Brok over vejret er jo også en slags folkesport i Danmark  jeg har bare valgt at prøve at lade være med at bruge en masse energi på at være negativ over noget jeg ikke kan gøre ved  Istedet vælger jeg at se på det positive... det er pænt med sne, der er meget lysere, vi kan komme ud og kælke  (men jeg er ikke frelst og synes godt nok også det er koldt.... meget meget koldt ude )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Dinna88

Baagøe skriver:

Jeg synes nu ikke, det er noget at grine af. Global opvarmning er jo gennemsnitstemperaturen på kloden og vil influere os alle

Har du læst hele tråden? For så ville du kunne se at jeg tydeligvis ikke kun finder det morsomt. Se evt. Det indlæg jeg lavede inden jeg skrev dette.

Anmeld

30. november 2010

JulieE

Dinna88 skriver:

Det er det bestemt. Men om det 100% er vores skyld er til diskussion. Det er oplevet før at sådan nogle ændringer sker. Jeg mener det er for 55. millioner år siden det også skete. Temperaturen steg med op til 9 grader globalt. Men ved ikke med sikkerhed hvorfor det er sket, men vulkaner smider jo drivhusgasser ud, og dem var der mange af dengang fordi kontinentaldriften var stor. Så blev der dannet pladerande der gik fra hinanden, altså "jordne blev åbnet" og op stod lava. 

Så naturlige ændringer sker, men hvor er vi også nogle svin! 

Ja, jordens klima er jo ikke statisk, men jeg tror helt sikkert den menneskelige forurening spiller ind og jeg synes alle mennesker har pligt til at gøre deres for ikke at gøre det værrer og mindske deres egen forurening og CO2 betydeligt

Anmeld

30. november 2010

Pige2009

Dinna88 skriver:

Har du læst hele tråden? For så ville du kunne se at jeg tydeligvis ikke kun finder det morsomt. Se evt. Det indlæg jeg lavede inden jeg skrev dette.

Ja, det har jeg og jeg synes stadig ikke det er noget at joke med - sorry to say

Anmeld

30. november 2010

SiLiMiMa

JulieE skriver:

Brok over vejret er jo også en slags folkesport i Danmark  jeg har bare valgt at prøve at lade være med at bruge en masse energi på at være negativ over noget jeg ikke kan gøre ved  Istedet vælger jeg at se på det positive... det er pænt med sne, der er meget lysere, vi kan komme ud og kælke  (men jeg er ikke frelst og synes godt nok også det er koldt.... meget meget koldt ude )

ej, jamen jeg skal heller ikke påstå, at jeg ikke synes det er hyggeligt og smukt..... kan bare ikke klare kulden......

Anmeld

30. november 2010

SiLiMiMa

Dinna88 skriver:

Jeg må lære at formulere mig ordentligt

ja, samme her jeg lyder også som en eller anden ignorant... hihi.... prøvede bare at være sjov.....

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

JulieE skriver:

Ja, jordens klima er jo ikke statisk, men jeg tror helt sikkert den menneskelige forurening spiller ind og jeg synes alle mennesker har pligt til at gøre deres for ikke at gøre det værrer og mindske deres egen forurening og CO2 betydeligt

Det er jo det
Man kan fristes til at tro at man ikke gør en forskel som den enkelte borger, men man kan nu gøre et forsøg alligevel. 

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

Baagøe skriver:

Ja, det har jeg og jeg synes stadig ikke det er noget at joke med - sorry to say

Jeg joker ikke med den globale opvarmning - jeg joker med folk der modsiger sig selv

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

Heise skriver:

ja, samme her jeg lyder også som en eller anden ignorant... hihi.... prøvede bare at være sjov.....

Jeg prøvede også bare på at være sjov, det er åbenbart ikke vores dag til at være sjove

Anmeld

30. november 2010

SiLiMiMa

Dinna88 skriver:

Jeg prøvede også bare på at være sjov, det er åbenbart ikke vores dag til at være sjove

næh.... øv...... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.