Jeg har en idé om, hvordan du har det.. Min mor har også haft sådan nogle "fits" i hendes overgangsalder - hvor hun bare overreagerede voldsomt og nemt blev meget fornærmet..
Jeg kan godt forstå, at du synes, hun bør tage kontakten, fordi du har manglet opbakning fra hende.. Omvendt synes jeg måske også at din reaktion mod din mors veninde var i overkanten - du kunne have spurgt til hvilke unoder hun præcist mente eller bedt hende på en pæn måde om at blande sig udenom.. Nu var jeg der ikke, men jeg fornemmer, at du har følt dig uretfærdigt behandlet og så bliver man sgu vred og ked af det..
Jeg er stædig, så jeg ville nok have svært ved at være den første, der tog kontakt.. Men er det virkelig værd at jeres forhold bliver knust over så lidt? Selvom man forventer mere fra sine forældre bliver man indimellem nødt til at være den "store" i situationen. Hvis du ikke har lyst til at ringe til hende (for man får sjældent sagt det, man gerne vil) så skriv til hende, så du får det hele med.. Og så afvent hendes reaktion..
Klem
Anmeld