Oj, sikke en omgang!
Og så var I ikke engang oppe at skændes voldsomt inden...
Jeg synes, at det er synd. Og hvis du ønsker et fremtidigt forhold med din mor, så synes, jeg at du skal hive fat i hende og få renset luften.
Kan I ellers normalt snakke frit om problemer med hinanden?
Hvad med din far?
Derudover, så fatter jeg overhovedet ikke, at din mor og far tager afsted på den måde. Det er både uhøfligt, frækt og ledt overfor dig, der jo har holdt fødselsdag.
At din mors veninde blander sig - det er måske uklogt. At hun fortsætter på trods af, at du har sagt stop er dumt. Men mon ikke det er fordi hun føler, at hun kender dig så godt?
Jeg forstår godt, at du står tilbage og føler som du gør. Jeg ville selv være ret ked af det.
Hvis ikke du føler, at du kan tage hul på det her med din mor, er der så mulighed for, at du kan snakke med din far?
Jeg har lidt den holdning, at man til tider må æde sin stolthed - og hvis man ikke har haft en voldsom og sønderrivende konflikt eller har haft gennemgående problemer, så er det synd at cutte kontakten. Medmindre man faktisk ikke holder af sine forældre og lignende.
Jeg har selv cuttet kontakten til min far. Det skete for lidt under et år siden. Og det kan indimellem være svært at tænke på. Men som det er nu, så er det for det bedste. I hvert fald for mig, der gang på gang oplevede svigt...
Kram
Anmeld