Hun skriger såsnart hun ikke spiser - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Mia&Allan

Kirle skriver:

jamen når man er lille så føles alting så stort og voldsomt

Det tror jeg på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Mia&Allan

Kirle skriver:

jamen når man er lille så føles alting så stort og voldsomt

Lægen mener Natashja har kolik

Anmeld

2. december 2010

<3

Mia&Tonny skriver:

Åh det er ikke godt. Så er det i svømmehallen med hende ligeså snart hun kan (3mdr). Den måde vandet massagerer maven på kombineret med den frihed som den vægtløse tilstand giver hende vil lette SÅ meget på hendes ubehag. Da Tjalfes kolik var værst der gik vi to gange om ugen - det var det eneste som hjalp

god bedring!

Anmeld

2. december 2010

missie20

Mia&Tonny skriver:

Min lille trold er fra den ene dag til den anden, blevet en helt anden  De første 5 uger af hendes liv var hun bare super tilfreds og havde kun et enkelt udbrud hvor hun bare græd helt vildt og længe.. Nu er hun pludselig begyndt at skrige helt ubeskriveligt vildt såsnart hun har spist og der er intet der hjælper, kan bare gå med hende til hun falder hen i ren udmattelse

Er der nogle der evt ved hvad det kan være, og hvad jeg kan gøre for at hjælpe min lille skat..

Knus fra en rigtig ked mor.

Prøv Movicol dråber (staves) lyder somom det evt. kunne være noget mavekolik. De dråber skal virke på luft i maven. Håber det hjælper

Anmeld

2. december 2010

Tulle28

Mia&Tonny skriver:

Har I overvejet kiropraktor eller zoneterapi? Kolik er jo lidt en betegnelse for at der er noget i vejen, men man kan ikke sige præcis hvad det er.

Anmeld

3. december 2010

Mia&Allan

Tulle28 skriver:

Har I overvejet kiropraktor eller zoneterapi? Kolik er jo lidt en betegnelse for at der er noget i vejen, men man kan ikke sige præcis hvad det er.

Zoneterapi har hun fået 2 gange og idag har vi været ved kiropraktor, som mener at det er hendes ryg der driller hende...  & selvfølgelig al den luft i maven.... Så nu skal vi til at lave en masse øvelser og så håber jeg det hjælper, og endnu en behandling på tirsdag...

Anmeld

3. december 2010

Mia&Allan

missie20 skriver:

Prøv Movicol dråber (staves) lyder somom det evt. kunne være noget mavekolik. De dråber skal virke på luft i maven. Håber det hjælper

Dem får hun allerede og de har også hjulpet lidt, tør slet ikke tænke på hvordan det ville være hvis hun ikke fik dem..

Anmeld

3. december 2010

Mia&Allan

Kirle skriver:

Åh det er ikke godt. Så er det i svømmehallen med hende ligeså snart hun kan (3mdr). Den måde vandet massagerer maven på kombineret med den frihed som den vægtløse tilstand giver hende vil lette SÅ meget på hendes ubehag. Da Tjalfes kolik var værst der gik vi to gange om ugen - det var det eneste som hjalp

god bedring!

Tak for råddet...

Anmeld

3. december 2010

<3

Mia&Tonny skriver:

Tak for råddet...

Bare spørg løs, Tjalfe havde det indtl han var 14mdr og vi gik alle steder. Egen læge, børnelæge og børneafd. på hvidovre. Så jeg ved vist det hele

Anmeld

3. december 2010

Mia&Allan

Kirle skriver:

Bare spørg løs, Tjalfe havde det indtl han var 14mdr og vi gik alle steder. Egen læge, børnelæge og børneafd. på hvidovre. Så jeg ved vist det hele

Tak... Var ved kiropraktoren idag og han mener det er en muskel i ryggen der driller hende og min mor mener så bare det er en virus der er i omløb fordi vi begge har dårlig mave... Men ja nu må vi se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.