Hun skriger såsnart hun ikke spiser - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.987 visninger
44 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Mia&Allan

Min lille trold er fra den ene dag til den anden, blevet en helt anden  De første 5 uger af hendes liv var hun bare super tilfreds og havde kun et enkelt udbrud hvor hun bare græd helt vildt og længe.. Nu er hun pludselig begyndt at skrige helt ubeskriveligt vildt såsnart hun har spist og der er intet der hjælper, kan bare gå med hende til hun falder hen i ren udmattelse

Er der nogle der evt ved hvad det kan være, og hvad jeg kan gøre for at hjælpe min lille skat..

Knus fra en rigtig ked mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Cris

Tigerspring! De har brug for mere og mere og mere i flere dage

Ammer du? For de søger også meget kontakt, ikke kun mad... Det kunne være, at det er dejligt varmt hos dig og hun vil ikke andre stedder   Og måske har hun også en stærk suttebehov. Har du prøvet med sutten?

Anmeld

30. november 2010

Mia&Allan

Cris skriver:

Tigerspring! De har brug for mere og mere og mere i flere dage

Ammer du? For de søger også meget kontakt, ikke kun mad... Det kunne være, at det er dejligt varmt hos dig og hun vil ikke andre stedder   Og måske har hun også en stærk suttebehov. Har du prøvet med sutten?

Jeps jeg ammer fuld tid og sut har hun også, men hun vil ikke have den når hun skriger... Og hun er fuldstændig ligeglad med ALT når hun græder...

Anmeld

30. november 2010

serinasmor

hmmm ... tænker også hun har behov for tryghed og nærhed ...  ammer du ?? for så kan det også være et appetitspring ... men ellers .. hvor er hun når hun ikke spiser .. lægger du hende i liften eller på gulvet på maven .. eller er hun hos dig og er det så stadig galt ?? hvis det er fordi hun KUN vil være hos sin mor kan jeg varmt anbefale en slynge så får hun tryghed og nærhed og sin mor .. og du får dine arme fri og prøv igen med en sut hvis hun ikke har villet tage imod den igen ...

HELD og LYKKE

serinasmor

Anmeld

30. november 2010

Cris

Mia&Tonny skriver:

Jeps jeg ammer fuld tid og sut har hun også, men hun vil ikke have den når hun skriger... Og hun er fuldstændig ligeglad med ALT når hun græder...

Ja, så kan det være meget normalt   Hun er i gang med en tigerspring og hun sætter din produktion i gang. Det skal nok gå. Jeg ved, at man ikke nå at lave noget andet end at sidde og amme, men det er heldigvis kun i en kort periode. Lyt til hende og find nogle film og du ammer hende så meget hun vil i de næste par dage og se, hvad der sker 

Anmeld

30. november 2010

Mia&Allan

serinasmor skriver:

hmmm ... tænker også hun har behov for tryghed og nærhed ...  ammer du ?? for så kan det også være et appetitspring ... men ellers .. hvor er hun når hun ikke spiser .. lægger du hende i liften eller på gulvet på maven .. eller er hun hos dig og er det så stadig galt ?? hvis det er fordi hun KUN vil være hos sin mor kan jeg varmt anbefale en slynge så får hun tryghed og nærhed og sin mor .. og du får dine arme fri og prøv igen med en sut hvis hun ikke har villet tage imod den igen ...

HELD og LYKKE

serinasmor

Jeg ammer fuld tid og sut bruger hun normalt, men hun vil ikke ha den når hun er så ulykkelig! Før de her udbrud kunne hun sagtens ligge på hendes legetæppe i næsten 10min, men hun vil intet nu! Ikke engang at være hos mig eller hendes far hjælper, hun står bare i en flitsbue og skriger... Hun får mylicon dråber da hun i forvejen døjer med luft i maven...

Anmeld

30. november 2010

Mia&Allan

Cris skriver:

Ja, så kan det være meget normalt   Hun er i gang med en tigerspring og hun sætter din produktion i gang. Det skal nok gå. Jeg ved, at man ikke nå at lave noget andet end at sidde og amme, men det er heldigvis kun i en kort periode. Lyt til hende og find nogle film og du ammer hende så meget hun vil i de næste par dage og se, hvad der sker 

Hun får også lov at spise alt det hun vil, men når jeg tager hende fra fordi hun falder i søvn og hun får bøvser/gylpet og er blevet puslet, så starter hun med at skrige... Hvis jeg så ligger hende til igen, så spiser hun i max 5 min og så falder hun i søvn, så hun er jo ikke sulten...  Og jeg troede bare at når de havde tigerspring så spiste de oftere hele døgnet, Natashja gør det kun om aftenen...

Anmeld

30. november 2010

serinasmor

Mia&Tonny skriver:

Jeg ammer fuld tid og sut bruger hun normalt, men hun vil ikke ha den når hun er så ulykkelig! Før de her udbrud kunne hun sagtens ligge på hendes legetæppe i næsten 10min, men hun vil intet nu! Ikke engang at være hos mig eller hendes far hjælper, hun står bare i en flitsbue og skriger... Hun får mylicon dråber da hun i forvejen døjer med luft i maven...

hmmm .. vil hun gerne sutte hos dig (hele tiden - er ikke helt sikker på om jeg har forstået det - så slå det lige fast med søm)??  for så er der intet andet at gøre end at indrette sofaen som dit hjem de næste par dage (med et par gode film eller dårlige serier).. og i øvrigt enten lære at amme liggende eller sove siddende..

har hun i øvrigt haft afføring idag .. det kan jo sagtens tænkes der er noget der sidder og klemmer .. så ville jeg cykle hendes ben ...

Anmeld

30. november 2010

Mia&Allan

serinasmor skriver:

hmmm .. vil hun gerne sutte hos dig (hele tiden - er ikke helt sikker på om jeg har forstået det - så slå det lige fast med søm)??  for så er der intet andet at gøre end at indrette sofaen som dit hjem de næste par dage (med et par gode film eller dårlige serier).. og i øvrigt enten lære at amme liggende eller sove siddende..

har hun i øvrigt haft afføring idag .. det kan jo sagtens tænkes der er noget der sidder og klemmer .. så ville jeg cykle hendes ben ...

Altså hun spiser som hun plejer når hun bliver lagt til, og hun får lov at spise indtil hun selv siger stop - derefter kommer hun op og bøvse/gylpe og så bliver hun puslet og så starter gråden! Hvis jeg så ligger hende til igen, fordi tanken rammer om hun er mere sulten, så spiser hun i max 5min, og så falder hun i søvn.... Men kan som regel ikke flytte hende, eller jo men så starter gråden igen....

Anmeld

30. november 2010

Cris

Mia&Tonny skriver:

Hun får også lov at spise alt det hun vil, men når jeg tager hende fra fordi hun falder i søvn og hun får bøvser/gylpet og er blevet puslet, så starter hun med at skrige... Hvis jeg så ligger hende til igen, så spiser hun i max 5 min og så falder hun i søvn, så hun er jo ikke sulten...  Og jeg troede bare at når de havde tigerspring så spiste de oftere hele døgnet, Natashja gør det kun om aftenen...

Hun er faldet i søvn i det skønneste og varmeste sted i hele verden! Hun vil gerne amme igen og sove... Kan du ikke flytte hende stille og rollig, når hun er faldet i søvn uden at gylpe eller skifte hende? Når du har den fornemmelse, at hun har fået rigeligt at spise, så bøvser+skifter du hende og så lægger du hende til. Når hun sover godt, kan du så flytte hende meget stille og rollig til hendes lift? Det har fungeret meget tit hos os. Han vågnede lidt og så vuggede jeg liften på mine ben og han kunne sove videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.