Hun skriger såsnart hun ikke spiser - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Mia&Allan

serinasmor skriver:

det kan jeg godt forstå

det vender igen

bare rolig

Det håber jeg, og håber det vender snart...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

pussepige

Jeg har samme problem her med min søn.. Glæder mig til jeg får den voksi jeg har købt for så kommer han ud i barnevognen og så tror jeg han sover.. Endelig sjovt at ligeså snart vi sætter ham i autostolen og  skal ud og kører sover han.. Men jeg kan jo ikke bare kører rundt for at få ham til at sove..

Anmeld

30. november 2010

Mia&Allan

pussepige skriver:

Jeg har samme problem her med min søn.. Glæder mig til jeg får den voksi jeg har købt for så kommer han ud i barnevognen og så tror jeg han sover.. Endelig sjovt at ligeså snart vi sætter ham i autostolen og  skal ud og kører sover han.. Men jeg kan jo ikke bare kører rundt for at få ham til at sove..

Natashja sover også i sin barnevogn om dagen og det fungerer fint, men det kan hun jo ikke om aftenen

Anmeld

30. november 2010

Cris

Mia&Tonny skriver:

Sommetider går den andre gange ikke, oftest den sidste! Men er også ''bange'' for at give hende den dårlige vane at hun skal falde i søvn ved mit bryst! Før kunne jeg sagtens ligge hende i barnevognen og så sov hun bare...

Hun er så lille, at du skal ikke være "bange" for "dårlige" vanner. I har masser af tid. Det er ligeså "dårligt" at putte babier i en barnevogne, så de aldrig lærer at lægge sig til at sove ved lur, medmindre man kører med dem. Når det er rigtigt koldt ligesom nu, ville man ønske, at de kunne bare sove i sengen... Så bare rollig. Stille og rollig vil du finde den rigtige rytme, så du ved, hvornår hun skal puttes. Hun bliver ikke ved med at sove på den måde, selv om vi ville ønske os det en gang i mellem!   Efter 3 eller 4 måneder bliver de mere levende og du kan tro, at det bliver ikke længere så nemt at putte dem

Anmeld

1. december 2010

Mia&Allan

Cris skriver:

Hun er så lille, at du skal ikke være "bange" for "dårlige" vanner. I har masser af tid. Det er ligeså "dårligt" at putte babier i en barnevogne, så de aldrig lærer at lægge sig til at sove ved lur, medmindre man kører med dem. Når det er rigtigt koldt ligesom nu, ville man ønske, at de kunne bare sove i sengen... Så bare rollig. Stille og rollig vil du finde den rigtige rytme, så du ved, hvornår hun skal puttes. Hun bliver ikke ved med at sove på den måde, selv om vi ville ønske os det en gang i mellem!   Efter 3 eller 4 måneder bliver de mere levende og du kan tro, at det bliver ikke længere så nemt at putte dem

Jeg har aldrig kørt med hende for at få hende til at sove i barnevognen, men af en eller anden grund sover hun bedre i den end hun gør når hun står i liften på sit værelse om aftenen

Anmeld

1. december 2010

<3

Mia&Tonny skriver:

Hun får også lov at spise alt det hun vil, men når jeg tager hende fra fordi hun falder i søvn og hun får bøvser/gylpet og er blevet puslet, så starter hun med at skrige... Hvis jeg så ligger hende til igen, så spiser hun i max 5 min og så falder hun i søvn, så hun er jo ikke sulten...  Og jeg troede bare at når de havde tigerspring så spiste de oftere hele døgnet, Natashja gør det kun om aftenen...

Så er det jo som de andre skriver at hun søger kontakt, nærhed og tryghed. Hun bruger DIG som sut. Lad hende dog Evt. i en slynge hvis du kan, så har du stadig hænderne fri

Anmeld

1. december 2010

Mia&Allan

Kirle skriver:

Så er det jo som de andre skriver at hun søger kontakt, nærhed og tryghed. Hun bruger DIG som sut. Lad hende dog Evt. i en slynge hvis du kan, så har du stadig hænderne fri

Igår fik hun lov, og det hjalp lidt, hun græd ikke så meget! Og efter en super træls nat hvor hun har været vågen mindst en million gange fordi hun taber sutten, så virkede hun endelig som sig selv her til morgen - dog med en lille smule pyller men det kan jo aldrig undgåes

Anmeld

1. december 2010

<3

Mia&Tonny skriver:

Igår fik hun lov, og det hjalp lidt, hun græd ikke så meget! Og efter en super træls nat hvor hun har været vågen mindst en million gange fordi hun taber sutten, så virkede hun endelig som sig selv her til morgen - dog med en lille smule pyller men det kan jo aldrig undgåes

Godt så ved du det til næste gang og jo der bliver en næste gang Sådan er det med de små

Anmeld

1. december 2010

Mia&Allan

Kirle skriver:

Godt så ved du det til næste gang og jo der bliver en næste gang Sådan er det med de små

Jeps... Problemet var bare at hun kørte rundt og virkede utilfreds når hun spiste også.... Men ja næste gang der kommer sådan en periode, så får hun sin vilje

Anmeld

1. december 2010

<3

Mia&Tonny skriver:

Jeps... Problemet var bare at hun kørte rundt og virkede utilfreds når hun spiste også.... Men ja næste gang der kommer sådan en periode, så får hun sin vilje

jamen når man er lille så føles alting så stort og voldsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.