Så fandt jeg Olivers julegave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

klmf

Baagøe skriver:

Det var måske en god idé til min veninde som gave til Laura her til foråret

Den er i hvert fald sød - også i hvid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Den er i hvert fald sød - også i hvid

Ja

Anmeld

2. december 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Hun behøver da heller ikke have noget, når hun er så lille Laura får ikke noget af mig i år, da hun får så mange andre gaver, og selvom hun er 14 mdr. til jul, forstår hun stadig ikke noget af alt det gaveræs, men vil hellere lege med bånd og papir

Du har ret...det er nok også mest for morens skyld

Anmeld

2. december 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Hvad giver man også til barnet der har alt?? Har hun en gåvogn?

Fnis...ja  Nej sådan én har hun ikke...endnu

Anmeld

2. december 2010

Loa

Isabella er godt nok kun 5 1/2 måned juleaften, men moren kunne ikke dy sig, så hun får en gul bobles krokodille til jul

Selvom hun ikke kan bruge den forløbigt, men så kan den jo stå og pynte på hendes værelse indtil da

Anmeld

2. december 2010

LinLin

DAs mor skriver:

Jeg fandt Davids gave i august: Toy Story LEGO tog (ikke duplo) - han er 4. Ved godt der står fra 8 år (selvom jeg mener der står 7 på den jeg har købt ), men moderen vil gerne samle den og drengen er VILD med tog, så synes han skulle have den

Adam der vil være 3½ md til jul får en Skwish rangle

HAHAHA! Hvad er nu det for et billede der er kommet i mit indlæg?? (Mon jeg har "lånt" noget ulovligt..? )

Det er altså detteher:

http://lego.softfair.dk/31775-Damptog+Paa+Afveje+LEGO+Toy+Story+Model+7597

Anmeld

2. december 2010

LinLin

lotchen skriver:

Årh, så bliver han da glad for den Det er det bedste ved jul eller gaver i det hele taget; at se deres glæde. Min nevø skal have en stooor fjernstyret bil af hans bedster + os, og jeg glæder mig simpelthen sådan til at se hvad han siger til den, tror han bliver helt vild.

Anmeld

2. december 2010

Corn

lotchen skriver:

Det går nok, så øver vi bare lidt indtil da

Anton fik en da han var 2 år, i julegave sidste år, og det er da gået fint... Det var 3 mdr før han blev 3 år.

Og så skulle man jo kunne springe fasen over, hvor man løber efter deres cykel med en pin i bagagebæreren, da ungerne allerede har balancen fra løbecyklen. Og det holder stik indtil videre. Han satte sig på en to-hjulet med peter-pedaler og cyklede bare afsted en dag han var hos min mor

Anmeld

2. december 2010

klmf

dorthemus skriver:

Fnis...ja  Nej sådan én har hun ikke...endnu

Så er det i hvert fald en oplagt gaveide. Oliver er SÅ stolt når han suser rundt med sin

Anmeld

2. december 2010

klmf

Macaab skriver:

Anton fik en da han var 2 år, i julegave sidste år, og det er da gået fint... Det var 3 mdr før han blev 3 år.

Og så skulle man jo kunne springe fasen over, hvor man løber efter deres cykel med en pin i bagagebæreren, da ungerne allerede har balancen fra løbecyklen. Og det holder stik indtil videre. Han satte sig på en to-hjulet med peter-pedaler og cyklede bare afsted en dag han var hos min mor

Dyyyyyygtig dreng

Oliver er jo så godt nok kun 1 år Men jeg måtte bare eje den... Så kan hans fætre og kusiner også låne den, når de er her, er træt af der kun er babylegetøj til dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.