Så fandt jeg Olivers julegave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

LinLin

lotchen skriver:

He he, mon ikke han bliver glad for den uanset hvad der står på pakken. Oliver er heller ikke stor nok til cyklen endnu, men når han har fødselsdag i decmber også, så synes jeg det er fint at give noget der kan bruges til sommer.

Han har sagt han ønsker sig det lige siden han så den første gang i LEGO bladet - så er ikke i tvivl om at han bliver meget glad for det! Glæder mig helt vildt til at give ham det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Pige2009

DAs mor skriver:

Jeg fandt Davids gave i august: Toy Story LEGO tog (ikke duplo) - han er 4. Ved godt der står fra 8 år (selvom jeg mener der står 7 på den jeg har købt ), men moderen vil gerne samle den og drengen er VILD med tog, så synes han skulle have den

Adam der vil være 3½ md til jul får en Skwish rangle

Geniale gaver

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Hvor er den fin

Aner det ikke

Hun behøver da heller ikke have noget, når hun er så lille Laura får ikke noget af mig i år, da hun får så mange andre gaver, og selvom hun er 14 mdr. til jul, forstår hun stadig ikke noget af alt det gaveræs, men vil hellere lege med bånd og papir

Anmeld

1. december 2010

klmf

Baagøe skriver:

Tror du allerede, han kan bruge den til sommer? Laura får ikke noget af mig, da hun ikke har brug for noget

Det håber jeg - med lidt hjælp Den er meget mindre end de andre løbecykler.... Men han har selvfølgelig også nogle korte ben

Anmeld

1. december 2010

klmf

Nalle skriver:

Vi har lige købt en i netto til 189.- som nu er sat ned til 85

Den der vælger jeg så at overhøre, da jeg lige har givet 299.- for min. Jeg er EKSPERT i at købe lige før de gode tilbud Men godt du fik den til en god pris

Anmeld

1. december 2010

klmf

DAs mor skriver:

Han har sagt han ønsker sig det lige siden han så den første gang i LEGO bladet - så er ikke i tvivl om at han bliver meget glad for det! Glæder mig helt vildt til at give ham det

Årh, så bliver han da glad for den Det er det bedste ved jul eller gaver i det hele taget; at se deres glæde. Min nevø skal have en stooor fjernstyret bil af hans bedster + os, og jeg glæder mig simpelthen sådan til at se hvad han siger til den, tror han bliver helt vild.

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Det håber jeg - med lidt hjælp Den er meget mindre end de andre løbecykler.... Men han har selvfølgelig også nogle korte ben

Hmm. Det er blot fordi min venindes datter på 2 år først lige er begyndt at kunne bruge sin og hun fyldte 2 den 2. august Synes også de er super fede, men er meget i tvivl om, hvornår de kan bruge dem...

Anmeld

1. december 2010

klmf

Baagøe skriver:

Hmm. Det er blot fordi min venindes datter på 2 år først lige er begyndt at kunne bruge sin og hun fyldte 2 den 2. august Synes også de er super fede, men er meget i tvivl om, hvornår de kan bruge dem...

Det går nok, så øver vi bare lidt indtil da

Anmeld

1. december 2010

Nalle

lotchen skriver:

Den der vælger jeg så at overhøre, da jeg lige har givet 299.- for min. Jeg er EKSPERT i at købe lige før de gode tilbud Men godt du fik den til en god pris

Hehe

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Det går nok, så øver vi bare lidt indtil da

Det var måske en god idé til min veninde som gave til Laura her til foråret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.