Så fandt jeg Olivers julegave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

klmf

dorthemus skriver:

Hvor er den fin

Aner det ikke

Hvad giver man også til barnet der har alt?? Har hun en gåvogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

bagger26

lotchen skriver:

Det er nogle fine ting, dem skal hann ok blive gald for, en rigtig Cars-dreng?

Ærgrer mig sådan over at jeg ikke hoppede på da Bilka havde de gode tilbud

Ja en RIGTIG cars dreng.. Han kan slet ikke få nok af det..  

Det var et rigtig godt tilbud, og dejligt det er der hvert år, købte også til ham sidste år.. Man får meget for pengene, i hvert fald i forhold til havd det koster nu..

Anmeld

1. december 2010

klmf

bagger26 skriver:

Ja en RIGTIG cars dreng.. Han kan slet ikke få nok af det..  

Det var et rigtig godt tilbud, og dejligt det er der hvert år, købte også til ham sidste år.. Man får meget for pengene, i hvert fald i forhold til havd det koster nu..

Dét må jeg lige huske Godt jeg har en mor på efterløn man kan sende afsted efter sådan noget, he he...

Anmeld

1. december 2010

bagger26

lotchen skriver:

Dét må jeg lige huske Godt jeg har en mor på efterløn man kan sende afsted efter sådan noget, he he...

Ja det er ikke dårligt, det er altid i den første uge bilka holder stor fødselsdag hver sommer...

Anmeld

1. december 2010

LinLin

Jeg fandt Davids gave i august: Toy Story LEGO tog (ikke duplo) - han er 4. Ved godt der står fra 8 år (selvom jeg mener der står 7 på den jeg har købt ), men moderen vil gerne samle den og drengen er VILD med tog, så synes han skulle have den

Adam der vil være 3½ md til jul får en Skwish rangle

Anmeld

1. december 2010

LinLin

bagger26 skriver:

Den er også bare rigtig fed, har selv set på den, men min dreng er for stor til den..

Han har også fødselsdag d. 24 så her er der lidt flere gaver  på en dag, han får af os duplo: en cars-pakke med lastbilen mac, lynet og sheríffen. En cars-pakke med bumle og sheriffen. Og til sidst en pakke med en stor duplo lastbil.

Og så får han en voksen dyne, sat ned fra 1399,- til 299,- og så får han sådan en tegnetavle, hvor man tegner med lys, lidt svært at forklare med meget sjovt at lege med hehe..

Ved desuden han får den store duplo zoo-sæt af mine forældre, man har vel købt ind da bilka havde 40% på lego hehe..

Jeg købte også både fødselsdags- advents og julegaver da der var

-40% i Bilka i august

Anmeld

1. december 2010

klmf

DAs mor skriver:

Jeg fandt Davids gave i august: Toy Story LEGO tog (ikke duplo) - han er 4. Ved godt der står fra 8 år (selvom jeg mener der står 7 på den jeg har købt ), men moderen vil gerne samle den og drengen er VILD med tog, så synes han skulle have den

Adam der vil være 3½ md til jul får en Skwish rangle

He he, mon ikke han bliver glad for den uanset hvad der står på pakken. Oliver er heller ikke stor nok til cyklen endnu, men når han har fødselsdag i decmber også, så synes jeg det er fint at give noget der kan bruges til sommer.

Anmeld

1. december 2010

Nalle

lotchen skriver:

http://www.e-pages.dk/babysam/16/

PÅ side 23 i kataloget fra Babysam, en SUPER sød lille sort løbecykel

Glæder mig til han kan bruge den til sommer, det bliver SÅ skægt  at se ham suse rundt på den

Den var lidt dyrere end jeg havde regnet med jeg ville give for hans gave, men kunne ikke stå for den...

Hvad giver I til ungerne?

Vi har lige købt en i netto til 189.- som nu er sat ned til 85

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Glæder mig til han kan bruge den til sommer, det bliver SÅ skægt  at se ham suse rundt på den

Den var lidt dyrere end jeg havde regnet med jeg ville give for hans gave, men kunne ikke stå for den...

Tror du allerede, han kan bruge den til sommer? Laura får ikke noget af mig, da hun ikke har brug for noget

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Tror du allerede, han kan bruge den til sommer? Laura får ikke noget af mig, da hun ikke har brug for noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.