Så fandt jeg Olivers julegave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.967 visninger
46 svar
0 synes godt om
29. november 2010

klmf

http://www.e-pages.dk/babysam/16/

PÅ side 23 i kataloget fra Babysam, en SUPER sød lille sort løbecykel

Glæder mig til han kan bruge den til sommer, det bliver SÅ skægt  at se ham suse rundt på den

Den var lidt dyrere end jeg havde regnet med jeg ville give for hans gave, men kunne ikke stå for den...

Hvad giver I til ungerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

dorthemus

Hvor er den fin

Aner det ikke

Anmeld

29. november 2010

bullerbassen

Fin cykel

Her skal Silas have lego duplo ( Store zoo pakke )

De store skal have star wars fly

Anmeld

29. november 2010

Sees

lotchen skriver:

http://www.e-pages.dk/babysam/16/

PÅ side 23 i kataloget fra Babysam, en SUPER sød lille sort løbecykel

Glæder mig til han kan bruge den til sommer, det bliver SÅ skægt  at se ham suse rundt på den

Den var lidt dyrere end jeg havde regnet med jeg ville give for hans gave, men kunne ikke stå for den...

Hvad giver I til ungerne?

Hvor er den bare SUPER fed!!

Min søn bliver 2 til maj, tror du det ville være noget for sådan en størrelse?

Anmeld

29. november 2010

bagger26

Den er også bare rigtig fed, har selv set på den, men min dreng er for stor til den..

Han har også fødselsdag d. 24 så her er der lidt flere gaver  på en dag, han får af os duplo: en cars-pakke med lastbilen mac, lynet og sheríffen. En cars-pakke med bumle og sheriffen. Og til sidst en pakke med en stor duplo lastbil.

Og så får han en voksen dyne, sat ned fra 1399,- til 299,- og så får han sådan en tegnetavle, hvor man tegner med lys, lidt svært at forklare med meget sjovt at lege med hehe..

Ved desuden han får den store duplo zoo-sæt af mine forældre, man har vel købt ind da bilka havde 40% på lego hehe..

Anmeld

30. november 2010

klmf

Sees. skriver:

Hvor er den bare SUPER fed!!

Min søn bliver 2 til maj, tror du det ville være noget for sådan en størrelse?

jeg glæder mig helt åndssvagt til han kam bruge den Den er lidt mindre end de andre løbecykler, så tror den passer fint til en 2-årig - og så til 300, det kunne da være meget værre

Anmeld

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg giver min datter på 2½ en ny seng. Sådan en halvhøj seng, skøn og lækker. Jeg glæder mig ulidligt meget!

Anmeld

1. december 2010

klmf

bullerbassen skriver:

Fin cykel

Her skal Silas have lego duplo ( Store zoo pakke )

De store skal have star wars fly

Jeg havde også kigget på duplo, det er nemlig godt

Anmeld

1. december 2010

klmf

bagger26 skriver:

Den er også bare rigtig fed, har selv set på den, men min dreng er for stor til den..

Han har også fødselsdag d. 24 så her er der lidt flere gaver  på en dag, han får af os duplo: en cars-pakke med lastbilen mac, lynet og sheríffen. En cars-pakke med bumle og sheriffen. Og til sidst en pakke med en stor duplo lastbil.

Og så får han en voksen dyne, sat ned fra 1399,- til 299,- og så får han sådan en tegnetavle, hvor man tegner med lys, lidt svært at forklare med meget sjovt at lege med hehe..

Ved desuden han får den store duplo zoo-sæt af mine forældre, man har vel købt ind da bilka havde 40% på lego hehe..

Det er nogle fine ting, dem skal hann ok blive gald for, en rigtig Cars-dreng?

Ærgrer mig sådan over at jeg ikke hoppede på da Bilka havde de gode tilbud

Anmeld

1. december 2010

klmf

DatterMalou skriver:

Jeg giver min datter på 2½ en ny seng. Sådan en halvhøj seng, skøn og lækker. Jeg glæder mig ulidligt meget!

Hvor fint Jeg glæder mig også til at give ham gaven - selvom sådan en lille fis på et år nok ikke er så meget med på gaveræset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.