Nisse-mor:o) skriver:
Det kan jeg godt sige dig
Det er når stanniol gør det der pis ,,, grrrr behøver vist ikke uddybe det , alle må kende til problemet 
Årh tænker du ikke på film? altså det gennemsigtige. For jeg nægter simpelthen at eje film. Det VIL bare ende i en umulig klump der ikke er til at bruge til en skid. Så sølvpapir til mig tak, selvom det ikke er så miljøvenligt.
Udover det:
Mit UMULIGE elselskab der bare ikke VIL anerkende at de har lavet en mega fejl, som betyder at de nu har sendt mig en ekstra regning på 6200 kr 10 mdr efter jeg er flyttet. Meeega totalt noller
At støvsuge. Jeg bliver simpelthen så irriteret af det. Det larmer, lugter og den der varme fra motoren giver mig svedetur, og så vil mundstykket ALDRIG vende rigtigt. Nej nej nej jeg magter det ikke
At min mors hus stadig efter 3 år er i total byggekaos, hvilket betyder at man nærmest ikke kan sidde ned et sted uden at få støv, cement, maling på sig. Hun kan fint leve i det, men jeg får stress, og får altid trang til at rydde op når jeg er der, og vupti næste uge ser det fuldstændig ud som sidst. Ikke nemt for et ekstremt ordensmenneske...
Skrankepaver. Altså dem der tror de styrer verden fordi de tilfældigt sidder bag et skrivebord. De får mit pis i kog, og her henviser jeg igen til mit kære elselskab
Anmeld