ARGH tråden *blink*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Faith

Maja84 skriver:

hahahaha den oplever jeg også tit

og ja de efterlader jo aldrig nok, kan jo næsten ikke engamng dække bunden af kartonen, og når er rigtig søde, får en sur bundslat, fordi de efterlod den ude mens de spiste, og så satte den ind igen senere, for når dne er kølet ned igen, er den på magisk vis, blevet god igen

Lige præcis! "Hun opdager da aldrig at den lugter og smager af muggen røv"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

MarleneH

at manden altid falder i søvn når vi skal hygge med en god film...

at postbudet ikke putter reklamerne ordentlig i postkassen ( specielt i snevejr

Anmeld

29. november 2010

Kløver

smillaluna skriver:

Lige præcis! "Hun opdager da aldrig at den lugter og smager af muggen røv"

ja, det værste er når man så får kigget, og får købt en liter mælk, så man har til dagen efter, så glemmer gemalen at sætte den i køleskabet, og når jeg engang står op, kommer man ned til, en næsten hel liter sur mælk på køkkenbordet nej hvor fantastisk

Anmeld

29. november 2010

bagger26

Zafir skriver:

Frem med videocam'et NUUU!!!

Ja, det bliver jeg næsten nød til jo, ville være synd at gå glip af det minde egentlig hehe..

Anmeld

29. november 2010

Mettemus

1. Min LÅRTE computer har af sig selv (bilder jeg mig i hvert fald ind) samlet en eller anden åndssvag virus op som er fuldstændig umulig at komme af med. MØGPISSEIRRITERENDE !

2. Eksamensopgaver - det kan gang på gang komme bag på mig hvor meget tid og energi de kræver, og jeg får det altid udskudt til sidste øjeblik.

3. Sne når man bor lige ud til ringgaden og ikke når at opleve, at det er smukt og tyst, men bare vådt, gråt og sjasket fra det øjeblik det rammer jorden - faktisk måske inden?

Og så er jeg i øvrigt meget, meget enig med alle dem der er trætte af Føtex reklamer og folie mm. der folder sig sammen i en kugle selvom man er ved at brække arme og ben i forsøget på at hive det pænt over

MEN ELLERS ER JEG GLAD!

Anmeld

29. november 2010

Mussi30

Sure naboer, der nægter at indgå i et ellers super hyggeligt nabosamvær. Og ikke gider at sige hej, selvom man smiler pænt til dem

Anmeld

29. november 2010

Zafir

Mettemus skriver:

1. Min LÅRTE computer har af sig selv (bilder jeg mig i hvert fald ind) samlet en eller anden åndssvag virus op som er fuldstændig umulig at komme af med. MØGPISSEIRRITERENDE !

2. Eksamensopgaver - det kan gang på gang komme bag på mig hvor meget tid og energi de kræver, og jeg får det altid udskudt til sidste øjeblik.

3. Sne når man bor lige ud til ringgaden og ikke når at opleve, at det er smukt og tyst, men bare vådt, gråt og sjasket fra det øjeblik det rammer jorden - faktisk måske inden?

Og så er jeg i øvrigt meget, meget enig med alle dem der er trætte af Føtex reklamer og folie mm. der folder sig sammen i en kugle selvom man er ved at brække arme og ben i forsøget på at hive det pænt over

MEN ELLERS ER JEG GLAD!

Nåååeeee ja hahaha... ellers er jeg også 'bare glad'

Anmeld

29. november 2010

Sofia

ARGH: Jeg er træt af eksamen, som optager al min tid, og jeg er træt af at bo i et flytterod!!!!

MEN: eksamen er den flittige elevs fest, så hvis bare alle mine anstrengelser bærer frugt så er det egentlig ok, at det er pisse træls lige nu. Og i forhold til flytningen, så skulle det værste gerne være overstået onsdag aften, I LIKE!!!

Anmeld

29. november 2010

Ryberg

At tante rød er på besøg i de her dage !!!!!

Anmeld

30. november 2010

Pena

Nisse-mor:o) skriver:

Det kan jeg godt sige dig  Det er når stanniol gør det der pis ,,, grrrr   behøver vist ikke uddybe det , alle må kende til problemet

Årh tænker du ikke på film? altså det gennemsigtige. For jeg nægter simpelthen at eje film. Det VIL bare ende i en umulig klump der ikke er til at bruge til en skid. Så sølvpapir til mig tak, selvom det ikke er så miljøvenligt.

Udover det:

Mit UMULIGE elselskab der bare ikke VIL anerkende at de har lavet en mega fejl, som betyder at de nu har sendt mig en ekstra regning på 6200 kr 10 mdr efter jeg er flyttet. Meeega totalt noller

At støvsuge. Jeg bliver simpelthen så irriteret af det. Det larmer, lugter og den der varme fra motoren giver mig svedetur, og så vil mundstykket ALDRIG vende rigtigt. Nej nej nej jeg magter det ikke

At min mors hus stadig efter 3 år er i total byggekaos, hvilket betyder at man nærmest ikke kan sidde ned et sted uden at få støv, cement, maling på sig. Hun kan fint leve i det, men jeg får stress, og får altid trang til at rydde op når jeg er der, og vupti næste uge ser det fuldstændig ud som sidst. Ikke nemt for et ekstremt ordensmenneske...

Skrankepaver. Altså dem der tror de styrer verden fordi de tilfældigt sidder bag et skrivebord. De får mit pis i kog, og her henviser jeg igen til mit kære elselskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.