ARGH tråden *blink*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

TineA

Tullen85 skriver:

At kantstene er dækket af over en halv meter sne så jeg ikke kan komme ind i busserne med barnevogn, og ikke kan komme til læge i morgen.

Folk der høre høj musik på deres mobiltelefon i busserne.

Det der folie på skinkeosten/rejeosten der bare går i stykker HVER GANG, så man ender helt indsmurt... fatter ikke det skal det, når alm. flødeoste sagtens kan lave folie der ikke går i stykker... ARGHHHH...

Folk der skal fortælle om en god film og fortæller næsten hele plottet...

Eeeej jeg kunne vist blive ved...  Man blir lidt indebrændt når man ikke kan komme nogen steder for tiden

Ahahaha , jaa den skide folie er sååå irriterende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

mariamiss6

Nisse-mor:o) skriver:

Det kan jeg godt sige dig  Det er når stanniol gør det der pis ,,, grrrr   behøver vist ikke uddybe det , alle må kende til problemet

Krølle folde og et hak på midten, så kan du vidst lige så godt fise ned og købe en ny.....

Og må jeg liiiiige tilføje
MADPAKKER!!!!!!

Anmeld

29. november 2010

Zafir

Kageteenageren skriver:

Hmm... Lad mig nu se...

Snevejret

At jeg er syg

At det roder på mit værelse, og jeg intet overskud har i øjeblikket

Og til sidst snupper vi da lige... SNEVEJRET

Er du syg???... Nåårrr... God bedring

Anmeld

29. november 2010

bagger26

Ejjjjj herhjemme ELSKER vi føtex-reklamen, begge mine unger standser op og ser fortryllet på fjernsynet med et smil og danser med sangen, åhhh det ser så sødt ud..

Anmeld

29. november 2010

Lady Marion <3

mariamiss6 skriver:

Krølle folde og et hak på midten, så kan du vidst lige så godt fise ned og købe en ny.....

Og må jeg liiiiige tilføje
MADPAKKER!!!!!!

PRÆCIS ,,, uhhhh hader det så frygteligt   Kan virkelig blive gal

Jo madpakker   Hader jeg i øvrigt også !!!!

Anmeld

29. november 2010

Zafir

Det kan jeg godt sige dig  Det er når stanniol gør det der pis ,,, grrrr   behøver vist ikke uddybe det , alle må kende til problemet

Hehe... jeg bruger wita wrap i stedet, men hader når folk ødelægger æsken,f ordi de ikke kan finde ud af at skære den af ordenlgit... grr..

Og hvem mon nissemor er?

Anmeld

29. november 2010

Lady Marion <3

Zafir skriver:

Hehe... jeg bruger wita wrap i stedet, men hader når folk ødelægger æsken,f ordi de ikke kan finde ud af at skære den af ordenlgit... grr..

Og hvem mon nissemor er?

Uhhhh det kan også  pisse mig for vildt af

Jamen det jo mig , Muffi , bare lidt mere julet i andledning af 1 advent

Anmeld

29. november 2010

Zafir

bagger26 skriver:

Ejjjjj herhjemme ELSKER vi føtex-reklamen, begge mine unger standser op og ser fortryllet på fjernsynet med et smil og danser med sangen, åhhh det ser så sødt ud..

Huhu... Så er du vidst en af de eneste Eller dine børn i hvertfald - Godt for ham der har skrevet den, at der ER nogen der elsker den

Anmeld

29. november 2010

Zafir

Uhhhh det kan også  pisse mig for vildt af

Jamen det jo mig , Muffi , bare lidt mere julet i andledning af 1 advent

Nåååeee hahahah... Jeg troede vi var ude i en juleleg, hvor vi alle sammen skulle skifte navne og gætte hvem vi var hihi

Anmeld

29. november 2010

Lady Marion <3

Zafir skriver:

Nåååeee hahahah... Jeg troede vi var ude i en juleleg, hvor vi alle sammen skulle skifte navne og gætte hvem vi var hihi

Ej jeg er dum ,, Skulle da ikke have afsløret mig selv   Ej det er vist ikke så svært at finde ud af hvis man går ind i mine gamle debatter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.