ARGH tråden *blink*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Zafir

Nisse-mor:o) skriver:

Ja du må kunne finde på noget bedre

Nix... Julelege... det er jeg nok ikke verdens mester til at finde på. mmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

bagger26

Zafir skriver:

Lugter det lidt af en youtube video???

Hehe ja det kunne være vi skulle få det optaget som minde...

Anmeld

29. november 2010

lauras*mor*

min lorte eksamens opgave om international (verdens) politik

at jeg pga min søvnsygdom kun kan lave ordentligt arbejde før Laura skal hentes, hvvilket giver mig alt for få timer..

at jeg ikke kan at stoppe med at bide negle... har prøvet alt, det sidste jeg har prøvet er hypnose som jeg ellers regnede med ville virke (som det har gjort før mod araknofobi)

ps: jeg synes både sangen fra føtex og sneen er ret hyggelig.. (og jeg har endda været ud at køre i det)

Anmeld

29. november 2010

Zafir

bagger26 skriver:

Hehe ja det kunne være vi skulle få det optaget som minde...

OG vise det her

Anmeld

29. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

Hvis man nu siger højt, det som virkelig bare irreterer en, så kan det være at det går over...

Jeg starter:

Chikane bilister

Den der føtex sang, fra reklamerne i øjeblikket. føøøøj...

Lad mig se hvad der er træls hos dig

uh ha kan godt skrive mig på under chikane billister, det er for mig bla billister som: kører alt alt for stærkt, og genere andre ved den kørsel, spritbillister, folk som kun sre dem selv i trafikken, kører mega langsomt i overhalingsbanen feks 30-40 der hvor man må køre 70, folk der bruger tågelygter når det ikke er tåget vildt belastende, specielt om aftenen/natten

hmm andre ting som generer, er nok falske folk, og egocentrerede folk, specielt dem man kender, som ikke ser andet end sig selv

uh irriterer mig også over tudefjæser ved pakkeleg er ikke selv den store fan af legen, men hader dem som går helt i selvsving hvis de ikke lige har en pakke med bras i til 10 kr når uret ringer... specielt når man lærer børnene at det er ok at være mugne og syre og tvære under hele legen, så det på ingen måde er sjovt, og man kun får vræl hele vejen igennem

Anmeld

29. november 2010

Zafir

lauras*mor* skriver:

min lorte eksamens opgave om international (verdens) politik

at jeg pga min søvnsygdom kun kan lave ordentligt arbejde før Laura skal hentes, hvvilket giver mig alt for få timer..

at jeg ikke kan at stoppe med at bide negle... har prøvet alt, det sidste jeg har prøvet er hypnose som jeg ellers regnede med ville virke (som det har gjort før mod araknofobi)

ps: jeg synes både sangen fra føtex og sneen er ret hyggelig.. (og jeg har endda været ud at køre i det)

Jeg kan faktisk også godt lide sneen.. Bare ikke at skovle den og ikke i kbh hvor den er sort. men HERUDE...

Anmeld

29. november 2010

bagger26

Zafir skriver:

OG vise det her

Hehe ja må se om jeg ikke kan fange dem.. Fx Sofia på 8 mdr sad og fik mad i dag, og var sur fordi det gik ALT for langsomt. Men men så kom reklamen, og så havde damen ikke tid til mad, fordi der skulle rockes til musikken...

Anmeld

29. november 2010

Zafir

bagger26 skriver:

Hehe ja må se om jeg ikke kan fange dem.. Fx Sofia på 8 mdr sad og fik mad i dag, og var sur fordi det gik ALT for langsomt. Men men så kom reklamen, og så havde damen ikke tid til mad, fordi der skulle rockes til musikken...

Frem med videocam'et NUUU!!!

Anmeld

29. november 2010

Kløver

Tullen85 skriver:

At kantstene er dækket af over en halv meter sne så jeg ikke kan komme ind i busserne med barnevogn, og ikke kan komme til læge i morgen.

Folk der høre høj musik på deres mobiltelefon i busserne.

Det der folie på skinkeosten/rejeosten der bare går i stykker HVER GANG, så man ender helt indsmurt... fatter ikke det skal det, når alm. flødeoste sagtens kan lave folie der ikke går i stykker... ARGHHHH...

Folk der skal fortælle om en god film og fortæller næsten hele plottet...

Eeeej jeg kunne vist blive ved...  Man blir lidt indebrændt når man ikke kan komme nogen steder for tiden

Det der folie på skinkeosten/rejeosten der bare går i stykker HVER GANG, så man ender helt indsmurt... fatter ikke det skal det, når alm. flødeoste sagtens kan lave folie der ikke går i stykker... ARGHHHH... kan vist godt skrive mig ind under den også

Folk der skal fortælle om en god film og fortæller næsten hele plottet... Den kan jeg vist også være med på, sad og skulle se harry potter i biffen i lørdags, og sad 2 teenage tøser, og konstant sagde højlydt hvad der skete... nøj jeg var tosset.... specielt da de udbrød, nåååårh nu dør xxxx hvor er det synd for lille xxxx nååårrrrh xxxxx , så hold dog mund har læst bogen, men min svoger hørte det, og havde ikke læst bogen, ikke ret fedt at kende sådanne ting 2 min inden det sker

Anmeld

29. november 2010

Kløver

smillaluna skriver:

Når man TROR man skal have havregryn med mælk på til morgenmad, åbner køleskabet, griber om mælkekartonen og ender med mælk i loftet fordi manden har efterladt en karton med en BUNDSKRABER i

"Der skulle da være til dig osse skat". Øh nå men så sku du nok ha efterladt mere end hvad der kan være i et fingerbøl

hahahaha den oplever jeg også tit

og ja de efterlader jo aldrig nok, kan jo næsten ikke engamng dække bunden af kartonen, og når er rigtig søde, får en sur bundslat, fordi de efterlod den ude mens de spiste, og så satte den ind igen senere, for når dne er kølet ned igen, er den på magisk vis, blevet god igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.