ARGH tråden *blink*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Mette 28

Zafir skriver:

Huhu... Så er du vidst en af de eneste Eller dine børn i hvertfald - Godt for ham der har skrevet den, at der ER nogen der elsker den

Prøv at forestille dig at arbejde i Føtex hvor de spiller den hvert 5 minut nærmest, og så lige være til europas største firma fest hvor de så har lavet en sang til os på melodien vi da lige skulle øve på vej i busserne..

Hmm mega nederen siger jeg bare..

Har den linie i hovedet med Føtex er sej, fest for dig og for mig efter den fest...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

bagger26

Zafir skriver:

Huhu... Så er du vidst en af de eneste Eller dine børn i hvertfald - Godt for ham der har skrevet den, at der ER nogen der elsker den

Det kunne godt tyde på vi her hjemme er de eneste hehe... Mig og kæresten sidder altid og siger "så shhhh nu kommer reklamen" og så sidder vi og stirrer på ungerne.. hehe...

Anmeld

29. november 2010

TbCp

Unger der skider i bleen når de lige HAR fået en ren på.... SÅ sjovt er det altså heller ikke at skifte ble

Anmeld

29. november 2010

Zafir

Nisse-mor:o) skriver:

Ej jeg er dum ,, Skulle da ikke have afsløret mig selv   Ej det er vist ikke så svært at finde ud af hvis man går ind i mine gamle debatter

Nåååee narj altså... Mmm... Kedelig juleleg hehe...

Anmeld

29. november 2010

bagger26

TbCp skriver:

Unger der skider i bleen når de lige HAR fået en ren på.... SÅ sjovt er det altså heller ikke at skifte ble

Hehehe den vil jeg også gerne være med på..

Anmeld

29. november 2010

Zafir

Mette 27 skriver:

Prøv at forestille dig at arbejde i Føtex hvor de spiller den hvert 5 minut nærmest, og så lige være til europas største firma fest hvor de så har lavet en sang til os på melodien vi da lige skulle øve på vej i busserne..

Hmm mega nederen siger jeg bare..

Har den linie i hovedet med Føtex er sej, fest for dig og for mig efter den fest...

FÅK!!!...

Anmeld

29. november 2010

Lady Marion <3

Zafir skriver:

Nåååee narj altså... Mmm... Kedelig juleleg hehe...

Ja du må kunne finde på noget bedre

Anmeld

29. november 2010

B&J

Af folk ikke kan ryde der skide fortov så let dog røven

og biler altid er så skide lige glad os der går uden for med barnevogn i højt sne nej nej vi kan ikke holde tilbage nej nej bare lad os fryse ihjel...

Anmeld

29. november 2010

Zafir

bagger26 skriver:

Det kunne godt tyde på vi her hjemme er de eneste hehe... Mig og kæresten sidder altid og siger "så shhhh nu kommer reklamen" og så sidder vi og stirrer på ungerne.. hehe...

Lugter det lidt af en youtube video???

Anmeld

29. november 2010

Faith

Når man TROR man skal have havregryn med mælk på til morgenmad, åbner køleskabet, griber om mælkekartonen og ender med mælk i loftet fordi manden har efterladt en karton med en BUNDSKRABER i

"Der skulle da være til dig osse skat". Øh nå men så sku du nok ha efterladt mere end hvad der kan være i et fingerbøl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.