Min (egen) fødselsdagskage... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg har jo fødselsdag i morgen weee...  (bortset fra at det blir en super underlig fødselsdag, med snestorm og hvad der svarer til 30 minus osv... Men men).

Idag har jeg haft gæster til boller og lagkage - altså de af dem jeg kender der har vinterdæk og ikke var syge. De skulle sæføli have en dejlig kage...

Vaniliekage bunde, med ananas yougurt mouse (den er jeg godtnok vild med pt!! nam nam) og en GODT MØRK fyldig chokocreme - Fondant på toppen og marcipan på kanten. YUUUM YUM

Kagekonen er vandbakkelse og det er Idun der har pyntet den. Det var godt der også var den, for alle ungerne spiste den i et snup-tag. Jeg havde også lavet mini kartoffelkager med sort marcipan til dem der ikke var så vild med lagkage... De fleste endte dog med at spise BÅDE lagkage OG kartoffelkage hehe...

TILYKKE MED FØDSELSDAGEN

Tak for i går...som ALTID pisse hyggeligt  

Moster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Zafir

dorthemus skriver:

TILYKKE MED FØDSELSDAGEN

Tak for i går...som ALTID pisse hyggeligt  

Moster

Jahaer Jeg var SÅ glad for at I kom og det var mega hyggeligt at I blev til mad også

Anmeld

29. november 2010

Zafir

mariamiss6 skriver:

nej, men æggene var kun vigtige for overhovedet at kunne lave wales bollerne....

Fløden og kagecreme var jo til fyldet, og uden det gider jeg ikke lave wales boller

Nåååe nå hehe... Ja, så går det jo virkelig ikke. Men du skulle jo også bage boller ikk???

Anmeld

29. november 2010

Pige2009

Mums og tillykke

Anmeld

29. november 2010

Zafir

Bavianis skriver:

Kan man bruge en el-pisker?

Mmmmmmmm... donno. Men altså det kan man vel godt Men selv med min (vat)arm, så kan det sagtens gå med et alm piskeris

Anmeld

29. november 2010

Zafir

ladydan1 skriver:

Uhh ser lækkert ud.

Den der opskrift på ananas halløj...kan man få den?? og brugte du marcipan til siderne pga af ananasen eller smagen?? 

Og havde du problemer med at få det til at stivne eller kogte du ananasen først??

:-) Sisse

Jeg lagde opskriften ind i opskriftstråden igår aftes. Men altså - ananas'en blev kogt inden. Jeg lavede jo en tråd hvor jeg spurgte det med ananas.

Og marcipan er bare fordi jeg eeeeeeeeeeeeeelsker marcipan også blev det faktisk rigtig flot, fordi det var farvet, så man kunne ikke se at det var kedelig farvet

Anmeld

29. november 2010

Nemesis

Zafir skriver:

Jeg lagde opskriften ind i opskriftstråden igår aftes. Men altså - ananas'en blev kogt inden. Jeg lavede jo en tråd hvor jeg spurgte det med ananas.

Og marcipan er bare fordi jeg eeeeeeeeeeeeeelsker marcipan også blev det faktisk rigtig flot, fordi det var farvet, så man kunne ikke se at det var kedelig farvet

Super! Så vil jeg fluks smutte derind og kigge :-) Kunne godt forestille mig det er en frisk sammensætning.

Tak for svaret :-) Sisse

Anmeld

29. november 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Nåååe nå hehe... Ja, så går det jo virkelig ikke. Men du skulle jo også bage boller ikk???

Det har jeg gjort, laver et indlæg, med dit navn på, lige om snart....

De skabte en smuuuuule ravage

Anmeld

29. november 2010

Zafir

ladydan1 skriver:

Super! Så vil jeg fluks smutte derind og kigge :-) Kunne godt forestille mig det er en frisk sammensætning.

Tak for svaret :-) Sisse

Det smager bare super!! bedre end hindbær som ellers er min favorit

Anmeld

29. november 2010

Zafir

mariamiss6 skriver:

Det har jeg gjort, laver et indlæg, med dit navn på, lige om snart....

De skabte en smuuuuule ravage

Hvorfor ravage???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.