Fletvugge til loftet sælges.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Bare mig..

thilde-tusindfryd skriver:

Ok, jeg prøver lige at tjekke den ud i babysam, næste gang jeg kommer forbi sådan en. Den er købt der ikk ? Er det ikk en Agnes fletvugge ?

Jo det er den Jeg har købt den for et halvt års tid siden, men som sagt, er den kun brugt ca. 3 mdr. for den kom noget sent op, og så gad hun kun ligge deri 3 mdr i alt Jeg ved ikke hvad den hedder.. Købte den bare, fordi jeg synes den var så fin, og passede/er såå godt herhjem men ja, tjek du lige det, og vend tilbage hvis det er noget for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Bare mig..

29. november 2010

thilde-tusindfryd

Ok, jeg vil byde 200 kr. for vuggen, hvis du er interesseret i en hurtig handel ?

Anmeld

30. november 2010

Bare mig..

Ok, jeg vil byde 200 kr. for vuggen, hvis du er interesseret i en hurtig handel ?

Jeg vil gå ned til 300 kr, hvis du er intra... Jeg har selv givet 700 kr for den...

Anmeld

30. november 2010

thilde-tusindfryd

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg vil gå ned til 300 kr, hvis du er intra... Jeg har selv givet 700 kr for den...

Jeg er en fattig studerende, så har ikke råd til det

Der er også masser af den slags vugger til salg på dba, så ellers venter jeg bare, indtil jeg finder en til den pris, jeg kan betale.

250 kr. sidste bud

Anmeld

30. november 2010

Bare mig..

Jeg er en fattig studerende, så har ikke råd til det

Der er også masser af den slags vugger til salg på dba, så ellers venter jeg bare, indtil jeg finder en til den pris, jeg kan betale.

250 kr. sidste bud

Fordi du er "fattig" studerende. Får du den til 250 kr...

Anmeld

30. november 2010

thilde-tusindfryd

~~M.Nielsen~~ skriver:

Fordi du er "fattig" studerende. Får du den til 250 kr...

Super !

Jeg glemte helt at spørge, men den er fra røgfrit hjem og ellers i god stand ikk ?

Jeg bor selv i Århus, men jeg kan få en bekendt til at hente den i Kolding, hvis det er. Du kan sende mig din adresse på mail.

Anmeld

1. december 2010

Bare mig..

Super !

Jeg glemte helt at spørge, men den er fra røgfrit hjem og ellers i god stand ikk ?

Jeg bor selv i Århus, men jeg kan få en bekendt til at hente den i Kolding, hvis det er. Du kan sende mig din adresse på mail.

Vi ryger godt nok begge to, men slet ikke indenfor.. Så i princippet fra røgfrit hjem Og har IKKE været udsat for røg.. Den er i meget fin stand..

Jeg skriver lige en pb til dig med adresse og mit mobilnummer.. Det er vidst lidt nemmere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.