Fletvugge til loftet sælges.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

thilde-tusindfryd

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, min sp sagde også den var god, og hvas man så efterfølgende, når den lille ikke ville sove deri mere, så kunne man hænge en af de der flade rynde gyngeagtige nogen op, så var det bare endnu bedre - Altså fordi der så hele tiden er noget der hjælper til deres balance.. Ved ikke om det måske blev lidt indviklet

Mener du de der flade, runde fletgynger, som man kan købe mange steder, fx i Jem og Fix osv. ? Risikerer de ikke at falde ud over kanten på dem, hvis de kravlet lidt rundt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Bare mig..

thilde-tusindfryd skriver:

Men hvad holder den så udstrakt ? Er der runde stålstænger rundt om bunden ?

Jeg har nemlig haft kigget på andre af disse fletvugger for et stykke tid siden på dba, og da fulgte der en hård bund med og de skrev, at det var nødvendigt for at den kunne holde sig udstrakt.

Det er svært at forklare.. Der er to runde ringeagtige nogen der holder madressen rund selvf. Men dem der egentlig også holder formen hvis du forstår  Men de er så hårde, at den ikke kan give sig særlig meget i bunden, og så er det der flet jo også ret stærkt og tykt, så det er altså noget fis.. Mon det er den samme? For her er det bestemt ikke nødvendigt.. Madressen og selve vuggen holder den udstrækt... Og den falder på INGEN måde "sammen"..

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

Mener du de der flade, runde fletgynger, som man kan købe mange steder, fx i Jem og Fix osv. ? Risikerer de ikke at falde ud over kanten på dem, hvis de kravlet lidt rundt ?

Ja, det er dem jeg mener Jo, men de skal ligge derpå, og så selvfølgelig ikke være derpå n¨r der ikke er en voksen til stede.. Det er godt til deres balance..

Anmeld

28. november 2010

lulleh

Jeg har nemlig haft kigget på andre af disse fletvugger for et stykke tid siden på dba, og da fulgte der en hård bund med og de skrev, at det var nødvendigt for at den kunne holde sig udstrakt.

det er "snoere" det er under bunden. som holder den oppe. det samme som den er lavet af. madrassen er vist nok en hørfibermadras.

Anmeld

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

I siden omkring bund og top er der ovale "afstivere" til og stive den af, sådan at baby ikke falder sammen der. Sp`er anbefaler dem. Da bunden ikke er hård SKAL madrassen ikke være 5 cm tyk. Når de rejser sig op ligger man selvfølgelig ikke sit barn derned.

Anmeld

28. november 2010

lulleh

DatterMalou skriver:

I siden omkring bund og top er der ovale "afstivere" til og stive den af, sådan at baby ikke falder sammen der. Sp`er anbefaler dem. Da bunden ikke er hård SKAL madrassen ikke være 5 cm tyk. Når de rejser sig op ligger man selvfølgelig ikke sit barn derned.

nemlig

Anmeld

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

lulleh skriver:

nemlig

Jeg havde nemlig også sådan en til min første og SKAL bare have en til nummer 2. Så jeg invisterer i en til januar. I låve..

Anmeld

28. november 2010

lulleh

DatterMalou skriver:

Jeg havde nemlig også sådan en til min første og SKAL bare have en til nummer 2. Så jeg invisterer i en til januar. I låve..

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

Taak, i forklarede det vidst bedre

Anmeld

28. november 2010

thilde-tusindfryd

Ok, jeg prøver lige at tjekke den ud i babysam, næste gang jeg kommer forbi sådan en. Den er købt der ikk ? Er det ikk en Agnes fletvugge ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.