Fletvugge til loftet sælges.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.692 visninger
37 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Bare mig..

Jeg har en sådan vugge til at ligge, og har været brugt 3 mdr.

Den fremstår rigtig fin.. Madres medfølger, men da der var for højt til loftet har vi smidt krogen ud, som vi brugte.. Men det skulle vidst være lige til

400 kr.. Jeg bor i Kolding, så skal hentes her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

thilde-tusindfryd

Hvor tyk er madrassen ?

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

thilde-tusindfryd skriver:

Hvor tyk er madrassen ?

3-4 cm vil jeg tro...

Anmeld

28. november 2010

thilde-tusindfryd

Ok, jeg vil gerne ha en madras, der er min. 5 cm.

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

okay.. Det kan du jo måske bare købe ved siden af Så kan jeg evt. slå lidt af prisen

Anmeld

28. november 2010

thilde-tusindfryd

Det blir nok for dyrt, tænker jeg, for det er madrassen, der er den dyre. Og du vil nok ikke acceptere den pris, jeg i så fald vil betale for selve vuggen

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

Det blir nok for dyrt, tænker jeg, for det er madrassen, der er den dyre. Og du vil nok ikke acceptere den pris, jeg i så fald vil betale for selve vuggen

Nå okay Ved ikke hvad det er for en.. Held og lykke med din søgen

Anmeld

28. november 2010

lulleh

undskyld jeg sårn skriver her. men vil bare lige fortælle at madras str er lige gyldigt her. da vuggen hænger og ikke er hård . ( Har den nemlig selv )  Og er super glad for den + det er sundhedsplejersken også.

Anmeld

28. november 2010

thilde-tusindfryd

lulleh skriver:

undskyld jeg sårn skriver her. men vil bare lige fortælle at madras str er lige gyldigt her. da vuggen hænger og ikke er hård . ( Har den nemlig selv )  Og er super glad for den + det er sundhedsplejersken også.

Man anbefaler at madrasser til baby skal være min. 5 cm. Og er der ikke en hård bund i fletvuggen ? Ellers kan den jo ikke holde sin form   altså uden hård bund vil den jo klappe sammen på midten, så at sige.

Anmeld

28. november 2010

Bare mig..

lulleh skriver:

Ja, altså jeg har heller ikke haft problemer med den... Den ligger kanon godt i vuggen og er ikke blød på den måde.. Den passer rigtig godt deri..

Min sp var også MEGET glad for den Hun synes det var så sjovt at se min datter deri når hun kom, for hun eeeeelskede den og synes den var så sjov.. (den har været brugt som et "legested" inde i stuen og altså ikke som en seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.